Mijn verdriet moet ik gewoon ergens uiten. Kleintje werd net wakker, vandaar dit tijdstop.
Ik zei altijd dat ik heel graag 2 jaar lang borstvoeding wou geven als ik een kind zou krijgen. nou de kleine is niet eens 7 weken en het einde is al aan zicht..
Moeilijke start met borstontsteking en hoge koorts. Elk uur aan de borst wegens te weinig melkproductie. Kleintje kwam niet aan.
Uiteindelijk kolfdapparaat gekocht om de melkproductie te verhogen. Proberen tenminste. Uiteindelijk duurde het zo lang dat ik tussendoor flesvoeding moest geven.
Nu ben ik al weken verder en hij wilt mijn borst niet meer. In de avond dronk hij nog wel uit de borst maar net raakte hij super gefrustreerd. De fles gebruikt hij als speen, comfort en om te drinken. Hij weigert mij keihard..
Kolfen doe ik wel en drinkt tie overdag vaak van mijn melk (uit de fles), maar het blijft niet genoeg en ik vind het kolfen maar niks.
Met pijn in mijn hart weet ik gewoon dat het me niet gaat lukken.. sorry ik moest dit gewoon kwijt 😔