Dames me baby is al ongeveer een week ziek hele ernstige gehoest en loopneus gister huisarts geweest niks aan de hand maar ze eet en drinkt amper de helft van wat ze normaal eet of zelfs een kwart , fruit en groente hapje neemt ze ook niet meer ze heeft slechte plas luiers sinds gister avond en heeft net een kleine zwarte keuteltje gepoept ik weet niet wat ik moet doen is dit ernstig ?
Als je je zorgen maakt, altijd de huisartsenpost bellen, vinden ze helemaal niet erg!
Als je kindje zo weinig drinkt, slecht plast en poept zou ik wel even aan de bel trekken. Beter een keer teveel bellen dan te weinig!
Ook koorts?
Bij slecht eten/drinken gaf onze kinderarts aan dat als ze minder dan de helft drinken je absoluut aan de bel moet trekken ivm kans op uitdroging. Uitdroging kan ook voor deze harde ontlasting zorgen.
Anders gewoon de huisartsenpost even bellen. Zou niet tot maandag wachten als ze zo slecht drinkt.
Succes!
Mijn zoontje van 4,5 maand heeft het ook gehad. Echt net achter de rug. Het heerst nu enorm! Maar echt vreselijk om je kindje zo te zien😩 sterkte en beterschap❤️
Goedzo! Kan zijn door RS dat je kindje te benauwd is om te drinken, dat was bij mijn oudste dochter het geval maar dat is natuurlijk niet goed dus dan is het fijn als de dokter haar even ziet. Neus goed sprayen en vrijhouden hielp hier ook. Succes