24 Reacties

18 dagen geleden

Als je je zorgen maakt, altijd de huisartsenpost bellen, vinden ze helemaal niet erg! Als je kindje zo weinig drinkt, slecht plast en poept zou ik wel even aan de bel trekken. Beter een keer teveel bellen dan te weinig! Ook koorts?

18 dagen geleden

Afgelopen maandag koorts ja bedankt voor de tip

17 dagen geleden

Bij slecht eten/drinken gaf onze kinderarts aan dat als ze minder dan de helft drinken je absoluut aan de bel moet trekken ivm kans op uitdroging. Uitdroging kan ook voor deze harde ontlasting zorgen. Anders gewoon de huisartsenpost even bellen. Zou niet tot maandag wachten als ze zo slecht drinkt. Succes!

17 dagen geleden

Reactie op Boomklevertje

Bij slecht eten/drinken gaf onze kinderarts aan dat als ze minder dan de he ...
Ja we zijn bij de hap haar temroatuur is ook 35,6

17 dagen geleden

Rs virus hier 😭

17 dagen geleden

Goed dat je gebeld hebt. Vreemd van de huisarts gister? Veel beterschap gewenst ❤️

17 dagen geleden

Reactie op rs2024

Rs virus hier 😭
Och jeetje, maar goed dat je gebeld hebt. Sterkte ❤️

17 dagen geleden

Goed opgekomen voor je kindje! Hopelijk knapt ze snel op 😘

17 dagen geleden

Ja ik wist het al maar kon natuurlijk niet zelf zeggen ze heeft t virus tot een arts het heeft bestigd bedankt voor de lieve reacties ❤️

17 dagen geleden

Heel veel beterschap, hoop dat je kindje snel beter is 🫶🏼

17 dagen geleden

Reactie op rs2024

Rs virus hier 😭
Mijn zoontje van 4,5 maand heeft het ook gehad. Echt net achter de rug. Het heerst nu enorm! Maar echt vreselijk om je kindje zo te zien😩 sterkte en beterschap❤️

17 dagen geleden

Dames mijn baby is nu 5 maanden ze heeft sind 02:30 niks meer gedronken alleen wat fruit hapjes ik weet niet wat ik moey

17 dagen geleden

Dames mijn baby is nu 5 maanden ze heeft sind 02:30 niks meer gedronken alleen wat fruit hapjes ik weet niet wat ik moet

17 dagen geleden

Reactie op rs2024

Dames mijn baby is nu 5 maanden ze heeft sind 02:30 niks meer gedronken all ...
Je zei dat ze rs virus heeft toch? Blijven ze dan niet ter controle in het ziekenhuis of zeg ik nu iets raars? Zijn jullie naar huis gestuurd?☹️🥺

17 dagen geleden

Reactie op assshoo

Je zei dat ze rs virus heeft toch? Blijven ze dan niet ter controle in het ...
Naar huis gestuurd omdat ze tranen had in de ogen en gewoon wat plasluisers ze was goed aan spreekbaar en boven de 3 maanden is niet zo heftig

17 dagen geleden

Reactie op assshoo

Je zei dat ze rs virus heeft toch? Blijven ze dan niet ter controle in het ...
Maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen nu

17 dagen geleden

Reactie op rs2024

Dames mijn baby is nu 5 maanden ze heeft sind 02:30 niks meer gedronken all ...
De huisartsenpost bellen voor overleg.

17 dagen geleden

Reactie op Ploen

De huisartsenpost bellen voor overleg.
Top bedankt zal ik even doen :(

17 dagen geleden

Goedzo! Kan zijn door RS dat je kindje te benauwd is om te drinken, dat was bij mijn oudste dochter het geval maar dat is natuurlijk niet goed dus dan is het fijn als de dokter haar even ziet. Neus goed sprayen en vrijhouden hielp hier ook. Succes

17 dagen geleden

Reactie op Ploen

Goedzo! Kan zijn door RS dat je kindje te benauwd is om te drinken, dat was ...
Oké bedankt