15 Reacties

vorige week

Muziekje aan zetten. Bij ons was die ook elke x snaxgts wakker. Muziekje aangezet de hele nacht en heeft 12 uur geslapen 😂

vorige week

Wij hebben zo een muziekje op de babyfoon. Die hebben we aangezet

vorige week

Mag ik vragen wat dat voor muziek is?

vorige week

Ik lees ook je vraag, zitten we in een slaapregressie. JA, na de sprong kwam een regressie bij 18 maanden en kan 4 tot 6 weken duren. Ik herken helemaal wat je zegt, hier ook al weken klaarwakker in de nacht. Nog nooit een nacht doorgeslapen. Wat bij ons helpt is heel even samen eruit gaan, als ik dan beneden zit met haar in het donker wil ze eigenlijk alweer zelf slapen. Als dat niet zo is houd ik het rustig lezen we een boekje in de schemer maar nu na een paar weken is ze al minder lang wakker in de nacht. Nog even volhouden, het wordt echt beter! Hoe moeilijk het ook is, ik probeer maar eerder naar bed re gaan en rustig te blijven in de momentjes in de nacht en te kijken hoe ik er het minst alst van heb of ook zelfs van kan genieten. Het gaat allemaal ooit over zeggen ze🙏🏼😘

vorige week

Wat vervelend. Inderdaad weer regressie.. maar wat bedoel je met het dutje ingekort?

vorige week

Reactie op Ettolmoob

Mag ik vragen wat dat voor muziek is?
Ja dat is een muziekje op de babyfoon heel rustig maar denk dat als ze wat horen dat ze zich veilig voelen. Dat ze anders denken. Hee ik hoor en zie niks en gaan huilen Denk ik ofzo?

vorige week

Wij hebben met 11 maanden een slaapcoach genomen. Wij waren er helemaal klaar mee. Maar we wilden wel een liefdevolle methode waarbij we ons kind mogen troosten als het huilt en dat is bij al deze slaapcoaches het zelfde (zelfde certificering). Hun scholing komt van een team aan gedragstherapeuten, lactatiekundige, slaapartsen etc. Ze moeten ook elk jaar bijscholen om hun certificaat te behouden. Kost trouwens ook wel een fors bedrag dat zeg ik er wel bij... Wij zijn er heel blij mee. Nu zijn er uiteraard nog steeds fases, maar nu zijn het fases die ook echt voorbij gaan. En dat maakt het 100.000x dragelijker. Wij hadden Judith van Slaap en Zo https://www.nbksc.nl/kinderslaapcoaches/ Mocht je er vragen over hebben mag je me als vriend toevoegen om vragen te stellen.

vorige week

Reactie op Mlisz88

Wij hebben met 11 maanden een slaapcoach genomen. Wij waren er helemaal kla ...
Tussendoor slaapt onze dochter dus nu wel van half 8 tot half 7 door. En vóór de slaapcoach was dat dus niet.

vorige week

Reactie op Mlisz88

Tussendoor slaapt onze dochter dus nu wel van half 8 tot half 7 door. En vó ...
Dutjes verkorten mag van onze slaapcoach trouwens niet. Na slechte nacht mag ze zelfs uitschieters maken van middagdutje van 3 a 3.5 uur. Oververmoeidheid is namelijk de grootste oorzaak van slecht slapen. Dus moeten kindjes bijslapen overdag om betere nachten te krijgen.

vorige week

Reactie op Mlisz88

Wij hebben met 11 maanden een slaapcoach genomen. Wij waren er helemaal kla ...
En wat mocht hun aanpak nou niet werken? Ik heb met de oudste meerdere slaapcoaches gehad, dit heeft dus al flink wat gekost en uiteindelijk heeft het allemaal niet geholpen. De jongste slaapt ook zo slecht en wil wel echt iets gaan veranderen, maar wil niet weer zoveel geld uitgeven zonder succes🥺

vorige week

Reactie op Mdr991

En wat mocht hun aanpak nou niet werken? Ik heb met de oudste meerdere slaa ...
Geen idee dat heb ik destijds niet gevraagd. Ze zei 98% van alle kinderen gaat hiermee doorslapen. Ik heb niet gevraagd wat er zou gebeuren als het niet zou werken. Ik heb destijds voor hun gekozen vanwege de scholing die zij volgen. Helaas mag iedereen zich slaapcoach noemen hè. Dus heb ik dit gekozen, omdat dit een opleiding is uit Amerika met certificaat en ze moeten bijscholen anders verliezen ze hun certificaat. Je kunt altijd vrijblijvend contact leggen om dit uit te leggen.

vorige week

Reactie op Mlisz88

Geen idee dat heb ik destijds niet gevraagd. Ze zei 98% van alle kinderen g ...
Ik heb ook meerdere ouders gelezen in de reviews en hun privé benaderd hierover. Zij hadden allemaal zo'n goede ervaring. En wij nu dus ook.

vorige week

Reactie op Mlisz88

Ik heb ook meerdere ouders gelezen in de reviews en hun privé benaderd hier ...
Maar ik kan je evengoed geen garantie geven dat het werkt helaas. Ik kan je alleen zeggen dat het voor ons wel gewerkt heeft. Uiteraard zijn er nog steeds periodes dat het slechter gaat. Maar ze herpakt zich wel zelf nu als dat voorbij is. En zo hoort het ook.

gisteren

Voor je geruststelling hier ook een mannetje dat nog geen 1 nacht heeft doorgeslapen. Hij is nu 18 maanden bijna 19 maanden. Ik heb mij er maar bij neergelegd de ene nacht 2x de andere nacht 8 x dus ja alles geprobeerd en niets helpt dus dan maar loslaten en vroeg naar bed mee slapen wanneer hij slaapt

gisteren

Ohh lieve mama heel herkenbaar! Hier ook een mannetje van 18 maanden die nog geen nacht heeft doorgeslapen! Voor mij helpt het om het te accepteren zoals het is. En vertrouwen te hebben dat de dag dat hij door zal slapen ooit komt! Sorry je hebt hier misschien niet zoveel aan! Ohja! Het boek zachte nachten heeft mij hierin ook veel rust gegeven! Desondanks is en blijft het pittig! Geen/weinjg slaap is heftig!! Je doet het fantastisch lieve mama! Het wordt beter ❤️ Veel liefs!