15 Reacties

2 jaar geleden

Ja de gaten zijn al voorgeboord.

2 jaar geleden

Ja de 2 gaten zijn voorgeboord! Ik heb er zelf ook andere greepjes opgezet. Kan heel makkelijk op die plaatsen. Als je er 1 in het midden wilt, moet je wel zelf gaan boren in het midden van de lade..

2 jaar geleden

Ja hoor dat kan heb er paar weken geleden ook andere handgreepjes opgezet 😊

2 jaar geleden

Ja hoor dat kan heb er paar weken geleden ook andere handgreepjes opgezet � ...
Leuk om te horen, heb je ze geplaatst op de voorgeboorde gaten? Ik vind het niet erg om zelf een gaatje te boren, alleen dan moet ik de voorgeboorde gaten denk ik opvullen. Ik weet niet of dat erg mooi wordt... Ben benieuwd hoe jij het hebt gedaan!

2 jaar geleden

Leuk om te horen, heb je ze geplaatst op de voorgeboorde gaten? Ik vind het ...
Niet de beste foto, maar op de voorgeboorde gaten inderdaad 😊

2 jaar geleden

Leuk om te horen, heb je ze geplaatst op de voorgeboorde gaten? Ik vind het ...
Ik denk als je het netjes opvult, goed schuurt en er na nog een keer in de verf zet dat het prima moet kunnen. Mijne ben ik nu zwart aan het verven

2 jaar geleden

Niet de beste foto, maar op de voorgeboorde gaten inderdaad 😊
Waar zijn de ronde messing knoppen van? We hebben ook dezelfde dieren knoppen en zoeken nog goeie bijpassende ronde :)

2 jaar geleden

Reactie op Megeli167

Waar zijn de ronde messing knoppen van? We hebben ook dezelfde dieren knopp ...
Van de xenos

2 jaar geleden

Iemand tips voor leuke handgreepjes? Hebben al gekeken bij Xenos en verschillende bouwmarkten. Ik denk aan goudkleurig en dan iets van zonnetjes/schelpjes/diertjes/wolkjes, iets vrolijks in ieder geval.

2 jaar geleden

Reactie op melis-19

Iemand tips voor leuke handgreepjes? Hebben al gekeken bij Xenos en verschi ...
Ik heb houten bij yessential vandaan, hebben ze heel veel keuze.

2 jaar geleden

Reactie op melis-19

Ik vind dat het merk doing goods hele leuke heeft 😄. Ook gouden deurknoppen van dieren, schelpen en zonnetje

2 jaar geleden

Je moet de gaten dichten met houtvul, laten drogen, schuren en weer opnieuw verven. Hierna kan je gaten boren in het midden (waar je de knoppen wilt). Zie foto!

2 jaar geleden

Reactie op melis-19

Zara home

2 jaar geleden

Reactie op mommyyynn

Je moet de gaten dichten met houtvul, laten drogen, schuren en weer opnieuw ...
Oh wauw, dit is precies hoe ik het in gedachte had, wat super om te zien dat het gelukt is! En heb je zelf de omlijsting op de laatjes geplaatst?

2 jaar geleden

Oh wauw, dit is precies hoe ik het in gedachte had, wat super om te zien da ...
Ja die omlijsting hebben we ook zelf gemaakt. Je moet ze verstek zagen! De handgreepjes komen van de Zara home!