7 Reacties
6 maanden geleden
Bij m’n eerste was ze ook sinds 30 weken ingedaald en kwam pas met 41+3😆
Wat hielp met de klachten was een zwangerschaps kussen in bed en op de bank en een kruik.
Alleen nu met de 2de, die nog niet ingedaald is ervaar ik ook precies die klachten🥲 maar doe hetzelfde gewoon en de kruik is naar mijn mening altijd een fijne oplossing! En misschien wat yoga oefeningen? ☺️
6 maanden geleden
Ik herken het ook van mijn eerste, dus vind het wel vroeg ook juist voor de tweede. Maar dat zegt inderdaad niks over wanneer de bevalling gaat beginnen 😊 Gelukkig ook maar, ze mag nog wel even blijven zitten zeker rond deze termijn.
Dankje voor je reactie. Gebruik je het zwangerschapskussen dan met name om tussen je benen en achter je rug te leggen voor verlichting?
6 maanden geleden
Ik heb ook best veel indalingspijn. Of tenminste, ik denk dat dat het is. Is nu tweede zwangerschap maar kan het me niet zo herinneren. Heeel erg drukkend gevoel, beetje blaasontsteking achtig. Echt naar 😫 ben nu bijna 33 weken dus op zich logisch, maar word er niet bepaald happy van haha. Heb het idee dat het in de avond erger is ook dus ik probeer wel overdag te liggen tussen de middag en niet teveel te doen.
4 maanden geleden
Ik heb sinds twee dagen last van indalingsweeën. Zaterdag en zondag was het af en toe even kramp, maar deze ochtend kwamen ze echt constant na elkaar, duurden dan 1-3 minuten en dan weer een pauze van enkele minuten. De kramp zit in mijn onderbuik en onderrug, en ik moet zeggen, ik vind dit al best pijnlijk!!
Heb voor de zekerheid urine ingeleverd maar die is schoon. VK denkt ook aan indalingsweeën en maakt zich geen zorgen. Hoe lang duurde dit bij jullie? En is bevallingspijn echt nog zoveel heviger? Ik schrik er best een beetje van
4 maanden geleden
Reactie op Ikke❤️
Ik heb sinds twee dagen last van indalingsweeën. Zaterdag en zondag was het ...
Ik ben nu 35+1 en heb komt hele weekend steken en krampen in m’n rug gehad, samen met om de haverklap harde buiken. Om gék van te worden…
Twijfelde om urine in te leveren maar denk echt dat het indalingspijn of oefenweeën zijn!
4 maanden geleden
Yep herkenbaar. De druk onder in je lichaam wordt meer, kleine kan niet meer draaien. Dus de beweging voelt ook anders en voor mij bijvoorbeeld pijnlijk met scheef staande bekken...