5 Reacties

één maand geleden

Mijn zoontje is nu 9 weken en sinds 2 weken hebben we het zelfde probleem. Waar we hem eerst wakker in bed konden leggen de hele dag, wilt hij nu overdag alleen nog maar op m'n arm of de maxi cosi slapen en we moeten hem weer wiegen om vervolgens slapend in bed te leggen. De nachten gaan trouwens wel gewoon nog in zijn bedje dan wel slapend erin. Lees graag mee voor de gouden tip 🤞

één maand geleden

Een baby van 12 weken heeft nou eenmaal hulp nodig met in slaap vallen 🫠 het is heel knap als ze met deze leeftijd al zelfstandig dit kunnen. Pas rond de 5/6 maanden kunnen baby's helemaal zelf in slaap vallen. En sommige baby's vanaf die leeftijd nogsteeds niet. Dit is volkomen normaal. Dus voor nu gewoon blijven wiegen en knuffelen. Ik snap de drang tot doorslapen of zelfstandig in slaap laten vallen niet zo. Ze zijn zo kort maar heel erg klein. Dus geen tips maar enige wat je moet hebben is geduld. Slapen is iets wat ze moeten leren net als zitten kruipen en lopen.

één maand geleden

Reactie op SpongeGer

Een baby van 12 weken heeft nou eenmaal hulp nodig met in slaap vallen 🫠 h ...
Eens!

één maand geleden

Reactie op SpongeGer

Een baby van 12 weken heeft nou eenmaal hulp nodig met in slaap vallen 🫠 h ...
Ja ik vind dat ook onwijs schattig bij mijn zoontje dat hij elke keer alleen zo lekker bij mij slaapt maar....de nachten breken me zoo op. Ik kan echt niet tegen te weinig slaap. Hoop toch wel dat hij gauw meer uurtjes aan elkaar plakt. Ik word lichamelijk een wrak 😵‍💫 Tips?😅

één maand geleden

Reactie op annesv92

Ja ik vind dat ook onwijs schattig bij mijn zoontje dat hij elke keer allee ...
- White noise - inbakeren - overdag niet langer dan 3 uur er tussen laten met voedingen om de 2 uur drinken is ook oké zo heeft hij een voorraadje voor de nacht Verder geen tips sommige kinderen slapen pas door bij 1 of 2 jaar. Niet om je te ontmoedigen maar het is de realiteit 😵 Komt goed het is een fase en 1 jaar is echt zo voorbij