16 Reacties
3 maanden geleden
Ik geef dat aan 1 van mijn tweeling (ze zijn nu bijna 8 weekjes). Voor haar lijkt het wel positief effect te hebben. Ze laat nu wel iets luidere scheurtjes maar heeft er over algemeen minder last van dan zonder.
Als we het eens vergeten merk ik precies wel dat ze terug beetje last heeft van haar darmpjes.
Ik geef ook wel druppeltjes bij voor de darmpjes
3 maanden geleden
Hier pas sinds gisterochtend in gebruik maar ik kan hem nu al wegleggen zonder huilbui 🤞🏼
Ben het gaan toedienen op advies van m'n zusje, zij had het gebruikt bij haar oudste en bij hem waren de klachten na 2 dagen over.
Ik merk nu na 24 uur al verschil, hij is veel rustiger en relaxter!
3 maanden geleden
Ik ben overgestapt op sab simpelex. Na een tijdje deed het niks meer en ze spuugde meer melk uit. Nu geen last meer van en ze doet het super!
3 maanden geleden
positief! sinds ik dit heb gegeven laat ze zoveel scheetjes en heb ik geen krijsende baby meer in de nacht.
3 maanden geleden
Wij gebruiken het nu ook een dag en wij vinden hem veeel rustiger. Na z'n flesje niet meer zo onrustig, spartelen en snel ademen en valt nu ook stuk sneller weer in slaap. Durf nog niet te vroeg te juichen maar het lijkt zeker wel wat te doen!
De smaak vind het trouwens heerlijk dus hij sabbelt het zo op 😂
3 maanden geleden
Hier niet per se positief of negatief.
Bij de eerste ook infacol gebruikt. In het begin leek het inderdaad te werken maar toen we het paar keer vergaten te geven waren de symptomen hetzelfde als wel geven.
Dus eerder soort van placebo effect. Toen gestopt ook omdat ik er niet erg achter stond qua toevoegingen wat erin infacol zit. Eigenlijk alleen maar suikers. Ik weet ook dat ik wanhopig was van die krampjes en dus werkelijk alles wilde proberen. Dus alles wat verlichting gaf of zou moeten geven geprobeerd.
3 maanden geleden
Merken jullie ook een soort 'terugval'? 😕
Ik had het idee dat hij maandag en dinsdag echt veel rustiger was maar vandaag heeft hij echt weer een onrustige dag. Wil veel bij mij liggen, lijkt weer meer last te hebben..
Als het maar een paar dagen werkt heb ik er natuurlijk niet zoveel aan.. 🤔😅
3 maanden geleden
Hoe doen jullie dit bij het geven van bv? Op het moment dat ze huilen voor voeding geven jullie dan het pippetje? Of geven jullie t al ver van te voren in t mondje?