27 Reacties

2 maanden geleden

Wij gebruiken het nu ook 3 dagen, sinds vandaag ineens super veel spugen en inderdaad enorm persen.. Twijfelen om er ook mee te stoppen. Bij elke voeding heeft ie er wat uitgespuugd, aardig wat hoeveelheden. Voorheen was dit niet zo..

2 maanden geleden

De vermindering van ontlasting is te verwachten en neemt gestaag nadat de baby ouder wordt. Mits je borstvoeding geeft.

2 maanden geleden

Ik ben gestopt met infacol. Ook omdat die weinig tot geen ontlasting gaf en er niet goed vanaf kwam. En heb sab simplex gekocht deze gebruik ik wanneer die last krijgt van krampjes. Top spul! En poepen doet die nu weer als een gek!😂

2 maanden geleden

Reactie op lysanne74

Ik ben gestopt met infacol. Ook omdat die weinig tot geen ontlasting gaf en ...
Ik denk dat wij ook zullen overstappen op Sab Simplex. Is dit de juiste? Of kan ik het beter bestellen op een andere site?

2 maanden geleden

Ik heb geen ervaring met deze middelen onze kv adviseerde bactiol, gaat echt stukken beter nu.

2 maanden geleden

Bij mijn kindjes hielp infacol ook maar heel weinig ik gebruik nu voor de 3e probiotica baby van vitakruid en de krampjes zijn al veel minder en duren ook korter

2 maanden geleden

Wij zijn van Infacol overgestapt naar Etos Baby Darmkrampjes. Ik had het idee dat Infacol als een tierelier werkte - voor even. Dag 2 en 3 ging het fantastisch, dag 4 had hij weer krampjes. Iemand anders hier op het forum gaf me de tip om Etos eigen merk te proberen en dat gebruiken we nu 3 dagen. Met Infacol had hij ook ontzettend dunne ontlasting en dat lijkt nu ietsssje vaster te worden, maar het is nog steeds geen harde poep. Ik had trouwens niet het idee dat hij van Infacol minder ging poepen, heb geen verschil gemerkt in de frequentie van poepluiers.

2 maanden geleden

Heey nu je het zegt 🤨, wij gebruiken het nu z’n twee weken en twee weken geleden begon het spugen ineens uit t niets!

2 maanden geleden

Reactie op WeS187