27 Reacties

2 maanden geleden

Wij gebruiken het nu ook 3 dagen, sinds vandaag ineens super veel spugen en inderdaad enorm persen.. Twijfelen om er ook mee te stoppen. Bij elke voeding heeft ie er wat uitgespuugd, aardig wat hoeveelheden. Voorheen was dit niet zo..

2 maanden geleden

De vermindering van ontlasting is te verwachten en neemt gestaag nadat de baby ouder wordt. Mits je borstvoeding geeft.

2 maanden geleden

Ik ben gestopt met infacol. Ook omdat die weinig tot geen ontlasting gaf en er niet goed vanaf kwam. En heb sab simplex gekocht deze gebruik ik wanneer die last krijgt van krampjes. Top spul! En poepen doet die nu weer als een gek!😂

2 maanden geleden

Reactie op lysanne74

Ik ben gestopt met infacol. Ook omdat die weinig tot geen ontlasting gaf en ...
Ik denk dat wij ook zullen overstappen op Sab Simplex. Is dit de juiste? Of kan ik het beter bestellen op een andere site?

2 maanden geleden

Ik heb geen ervaring met deze middelen onze kv adviseerde bactiol, gaat echt stukken beter nu.

2 maanden geleden

Bij mijn kindjes hielp infacol ook maar heel weinig ik gebruik nu voor de 3e probiotica baby van vitakruid en de krampjes zijn al veel minder en duren ook korter

2 maanden geleden

Wij zijn van Infacol overgestapt naar Etos Baby Darmkrampjes. Ik had het idee dat Infacol als een tierelier werkte - voor even. Dag 2 en 3 ging het fantastisch, dag 4 had hij weer krampjes. Iemand anders hier op het forum gaf me de tip om Etos eigen merk te proberen en dat gebruiken we nu 3 dagen. Met Infacol had hij ook ontzettend dunne ontlasting en dat lijkt nu ietsssje vaster te worden, maar het is nog steeds geen harde poep. Ik had trouwens niet het idee dat hij van Infacol minder ging poepen, heb geen verschil gemerkt in de frequentie van poepluiers.

2 maanden geleden

Heey nu je het zegt 🤨, wij gebruiken het nu z’n twee weken en twee weken geleden begon het spugen ineens uit t niets!

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Wij zijn van Infacol overgestapt naar Etos Baby Darmkrampjes. Ik had het i ...
Merk je al iets nu je overgestapt bent naar Etos? Ik overweeg ook om die te halen!

2 maanden geleden

Reactie op mbaten

Merk je al iets nu je overgestapt bent naar Etos? Ik overweeg ook om die te ...
Ja! Bij Infacol leek het dus of de krampjes teruggekomen waren maar bij Etos (vooralsnog) niet! De toediening van Etos is minder makkelijk (druppeltjes toevoegen aan elke fles) in plaats van een pipetje Infacol rechtstreeks geven.. Maar we hebben Etos nu sinds donderdag in gebruik en ik kan niet zeggen dat ik nog krampjes heb gemerkt! 🤞🏼👌🏼

2 maanden geleden

Onze zoon van 6 weken oud doet het nu 2 dagen heel goed of inflacol, maar inderdaad wel meer spugen. Eindelijk weer 2 normale nachten gehad zonder extreme darmkrampjes en wakker worden daarvan. Hopelijk blijft de etos versie ook werken, anders stappen wij ook over, indien inflacol zoals blijkbaar meerdere ervaren maar minder werkt. Poepluiers zijn bij ons hetzelfde eigenlijk, Misshcien net iets dunner.

2 maanden geleden

Reactie op kayeli

Ik denk dat wij ook zullen overstappen op Sab Simplex. Is dit de juiste? Of ...
Deze heb ik ook! Werkt top. Hij krijgt het 1x per dag. Soms ook niks ligt eraan wanneer die last heeft. Hij is wel meer wakker sinds hij dit krijgt en eet en slaapt goed. En bijna geen krampjes meer.

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ja! Bij Infacol leek het dus of de krampjes teruggekomen waren maar bij Eto ...
Hoe zou je het moeten doen als je borstvoeding geeft? Gewoon 20 druppels in de mond oid?

2 maanden geleden

Reactie op Bmwz

Hoe zou je het moeten doen als je borstvoeding geeft? Gewoon 20 druppels in ...
Op een lepeltje inderdaad. Tenminste, volgens mij stond dat in de bijsluiter (maar dat heb ik niet onthouden haha en die heb ik alweer weggegooid 🤭)

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ja! Bij Infacol leek het dus of de krampjes teruggekomen waren maar bij Eto ...
Is dit nog steeds zo? Ik heb nu ook de Etos versie gekocht en ben benieuwd of je nog steeds effect hebt? Alvast bedankt :)

2 maanden geleden

Reactie op NaomiH93

Is dit nog steeds zo? Ik heb nu ook de Etos versie gekocht en ben benieuwd ...
Ja, dit is nog steeds 😊 vanochtend een 2e flesje Etos gekocht want hier gaan we lekker mee verder 👌🏼

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ja, dit is nog steeds 😊 vanochtend een 2e flesje Etos gekocht want hier ga ...
Ah dat is goed nieuws! Wij gaan er dus nu ook mee beginnen. Hoe oud is jullie kindje nu? Want darmkrampjes zouden ook >8 moeten afnemen. Ons kindje is nu 7 weken oud

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ja, dit is nog steeds 😊 vanochtend een 2e flesje Etos gekocht want hier ga ...
Ik ga m ook proberen🤞🏻

2 maanden geleden

Reactie op NaomiH93

Ah dat is goed nieuws! Wij gaan er dus nu ook mee beginnen. Hoe oud is jull ...
Afgelopen donderdag precies 6 weken. Maar we merken echt al krampjes vanaf week 3/4.. Schijnt dat het rond week 8 over is dus daar hoop ik heeeel erg op!

2 maanden geleden

Hmm Al 4 dagen bezig met de Etos druppels voor babykrampjes , helaas nog steeds geen effect. Duurde dit bij andere ook zo lang of niet? Anders stop ik er vanaf morgen gewoon mee.