11 Reacties

2 maanden geleden

Ik word eigenlijk wel altijd gewoon wakker van het smakkende geluid en ga er dan uit voor een flesje. Ga niet wachten tot ze huilt ofzo

2 maanden geleden

Mijn zoontje slaapt hier ook in en sabbelt ook graag op zijn handjes. Dit is niet altijd een hongersignaal, hij doet het ook na een voeding ipv een speen. Ik wacht met voeden (bv) tot hij echt onrustig wordt en dat gaat tot nu toe prima.

2 maanden geleden

Volgen daarna andere signalen? Dan weet je dat je voortaan bij de handjes sabbelen je voeding evt al zou kunnen beginnen. Meestal als ik zelf ook wakker word weet ik dat het voedingstijd is. Je bent door de hormonen op elkaar afgestemd. En je kan haar ook slapen aanleggen hè!

2 maanden geleden

Na hoeveel uur doet ze dit? Als dit in de nacht is zou ik haar gewoon door laten slapen. En anders na 3 uur gewoon geven al ligt ze te slapen.

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik word eigenlijk wel altijd gewoon wakker van het smakkende geluid en ga e ...
Dit doe ik ook!

2 maanden geleden

Reactie op Charis91

Dit doe ik ook!
Ja, kan wel wachten tot ze gaat huilen maar inmiddels weet ik toch wel dat ze dan wakker wordt. Ik ga zelf ook niet wachten met eten tot ik me helemaal naar voel 😅

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ja, kan wel wachten tot ze gaat huilen maar inmiddels weet ik toch wel dat ...
Haha nee precies 🙈 vind het ook zielig als je wacht tot huilen terwijl je weet dat het er toch wel aankomt 🙈 snap het ook niet als mensen dat wel doen mja ieder zijn ding haha

2 maanden geleden

Hi! Ik had begrepen dat je niet op verzoek kunt voeden maar wakker moet maken wanneer je baby ingebakerd slaapt. Klopt dit? Of wachten jullie wel tot je baby zelf komt?

2 maanden geleden

Reactie op Sihamb

Na hoeveel uur doet ze dit? Als dit in de nacht is zou ik haar gewoon door ...
Ze is al 6 weken, lekker laten doorslapen! Zolang hij goed groeit en volle luiers heeft kan dat prima. Bij ons slaapt die na 4 weken nu 6 uur door. Hij groeit super goed dus kan prima.

2 maanden geleden

Ik geef ook bv op verzoek en ik wordt meestal wakker als mijn zoontje onrustig begint te worden en dan leg ik hem gelijk aan. De aller eerste signalen zoals smakken en sabbelen heb ik dan waarschijnlijk al gemist omdat ik daar niet wakker van wordt maar afwachten tot hij begint te huilen doe ik niet!

2 maanden geleden

Bedankt voor de reacties allemaal! Ik leg haar nu toch ook meteen aan als ik merk dat ze aan het sabbelen is. Ik kan er toch niet meer van slapen en merk aan haar dat ze ook steeds wakkerder wordt