17 Reacties
4 maanden geleden
Bij ons is het begin juni bij een controle al besproken en werd een datum voorgesteld, ik was toen 33.3 weken en ik wordt 7 juli ingeleid dus 1 maand later.
4 maanden geleden
Reactie op Beanie85
Nou als ze je op/rond de 38 weken willen inleiden kan je dus zo'n beetje in ...
Ja dat snap ik maar er moet maar net plek zijn en ik weet niet in hoeverre een ZH er vaart achter zet. Vandaar mijn vraag
4 maanden geleden
Reactie op chrissie97
Ja dat snap ik maar er moet maar net plek zijn en ik weet niet in hoeverre ...
Oh zo! Ja ik verwacht dat het dan toch wel binnen is ongeveer, dus zeg voor de 10e! Maar goed, per ziekenhuis vast ook weer wat afhankelijk van drukte enz idd, zeker in deze periode altijd!
4 maanden geleden
Reactie op Beanie85
Oh zo! Ja ik verwacht dat het dan toch wel binnen is ongeveer, dus zeg voor ...
Oh en dan een week bedoel ik vanwege jouw termijn, als ze rond de 38 weken willen zitten zullen ze je dus geen 2 weken nog laten wachten want dan ben je alweer 39 zoiets toch?
4 maanden geleden
Reactie op Beanie85
Oh en dan een week bedoel ik vanwege jouw termijn, als ze rond de 38 weken ...
Ja precies.. het lijkt me ook niet maar wel spannend hoe druk het is en idd anders al 39 weken.
2 weken geleden kreeg ik te horen dat ik misschien zwangerschapssuiker heb en moet me daarop testen door een week te prikken. Mag daar ook pas morgen mee beginnen .. vrij laat allemaal😅
4 maanden geleden
Wij weten het al best een tijdje. Ik word ingeleid met 38 weken en denk een maand geleden al gevrasgd van Joh, de 38ste week duurt ook een week...🤣 Toen zeiden ze bij mij; als je met 38 weken wordt ingeleid, dan gebeurt t ook op 38.0 of soms 37.6 zelfs! Dus toen hadden we wel al 1 à 3 dagen waar we op konden rekenen qua geboorte. Inmiddels weten we nu al 2.5 week dat idd met 37.6 de ballon wordr geplaatst en de rest in principe met 38.0 volgt!
4 maanden geleden
Ik heb vandaag ook op advies van vk besloten voor inleiding te gaan met 38 ivm grote baby. Vind het spannend maar heb er een goed gevoel bij (ondanks dat ik heel graag natuurlijk wilde bevallen) . Morgen word ik gebeld door het ziekenhuis. Ben heel benieuwd welke datum het wordt! Vandaag was mn eerste dag verlof en best een gek idee dat ik over twee weken al moeder word 🥰
4 maanden geleden
Reactie op Naomi.89
Ik heb vandaag ook op advies van vk besloten voor inleiding te gaan met 38 ...
Heel spannend! Voor mij ook m'n eerste week verlof, zo'n raar idee dat het dan ineens zo snel gaat.
Fijn dat je gelijk een datum krijgt en niet eerst langs moet komen en daarna pas een datum, ik helaas wel.
Ben benieuwd!
4 maanden geleden
Reactie op Naomi.89
Ja zeker! Ik moet wel eerst langskomen ook hoor, hoor morgen wanneer en dan ...
Oke spannende periode even! Succes morgen😊