10 Reacties

4 maanden geleden

Ik ben nu in het ziekenhuis om een ballonnetje te laten plaatsen

4 maanden geleden

Yes! Ik krijg dinsdag een ballonetje. Vind het nu ook wel echt heel spannend worden 🤭

4 maanden geleden

Ik krijg ook dinsdag een ballonnetje! Spannend hè!!

4 maanden geleden

Ik ben bij mijn dochter ingeleid 3,5 jaar geleden. Daar heb ik een hele goede ervaring mee. Een ballonnetje was niet meer nodig de avond dat wij kwamen. We mochten wel blijven, zodat we de volgende dag vroeg konden beginnen. Ze was er na anderhalf uur. Over 2 weken word ik weer ingeleid. En ik zie er echt naar uit. Ook om me zoontje eindelijk vast te houden en te zien. Heel veel succes iedereen! 🩵

4 maanden geleden

Success laten we elkaar op de hoogte houden succes dames💗

4 maanden geleden

Als het strippen volgende week niet lukt word het ook weer de plan van inleiden… is bij mijn dochter ook goed bevallen 💗

4 maanden geleden

Ik word over 2 weken ingeleid, eerste keer, mijn dochtertje was te vroeg geboren met 33.5 weken, ik wordt nu ingeleid ivm zwangerschapsdiabetes. Ik vind het wel heel spannend... succes iedereen! 💪💗🍀

4 maanden geleden

Ik word maandag ingeleid ondanks het mijn tweede is vind ik het ook echt spannend

4 maanden geleden

Ballonnetje is geplaatst en we zijn weer thuis. Het plaatsen viel me alles mee, totaal niks van gevoeld. Het is wel raar nu dat er een slangetje uit je komt, maar goed dit hoort er bij. Wij mogen ons morgen weer om 10 uur melden

4 maanden geleden

Reactie op flower1985

Ballonnetje is geplaatst en we zijn weer thuis. Het plaatsen viel me alles ...
Fijn dat het meeviel! Hopelijk kun je morgen door! Succes!