Hallo,
Ik zal me eerst even voorstellen, want ik kom eigenlijk uit de augustus groep. Heel officieel ben ik 11 augustus uitgerekend. Maar, omdat ik met 38 weken ingeleid word zou ik op eind juli uitkomen. Dus ik las al stiekem een beetje mee in deze groep!
Ik ben zwanger van ons 2de kindje.
Echter verloopt de zwangerschap niet zo lekker en heb ik wel wat complicaties;
Om te beginnen zwangerschapsdiabetes, wat nog niet eens het allerergste is. Volgens metingen hadden we eerst een veelte grote baby en nu weer een te kleine baby 🤷🏼♀️!
Ik heb sinds mn 24ste week in m’n zwangerschap een dubbel j katheter. Waar ik veel last van heb en er dus vanaf 24 weken al uit lig.
Vanmorgen na controle met de uroloog zijn we erachter gekomen dat deze verstopt zit. Deze zou dus vervangen moeten worden en zou ik dus onder narcose moeten met z’n 36 weken. Terwijl ik sowieso met 38 word ingeleid. Dus dat is een narcose en bevallen vrij dicht op elkaar.
Nu gaan we dus “kijken” of ik niet met 37 weken ingeleid kan worden (heb donderdag een bel afspraak met de gynaecoloog). Dan hoef ik daarvoor niet onder narcose en hopen we dat de verstopte drain het nog z’n 2 weken vol hou (met risico’s op m’n nieren)! Dus eigenlijk even een lastige keuze.
Narcose en weer herstellen en daarna bevallen.. of afwachten en inleiden met 37 weken! Vind het een lastige keuze.
Waar ik eigenlijk naar op zoek ben is soort gelijk verhalen, maar die zullen er waarschijnlijk niet zijn (maar goed ook).
Maar is er misschien iemand met 37 weken ingeleid en kan hier haar ervaring over delen?