10 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb vandaag ook een ballon gekregen met 1cm en viel er na 1,5 u al uit. Morgenochtend staat de inleiding gepland als het vannacht rustig blijft

4 maanden geleden

Hoi Hoi, Ik ben afgelopen dinsdag bevallen van een prachtig dochtertje en ben ook dmv van een ballon ingeleid. Maandagochtend is de ballon geplaatst, had toen ook 1cm ontsluiting, maandagavond laat is de ballon zelf uitgevallen en dinsdagochtend zijn mijn vliezen om 07:30 doorgebroken. Dinsdag 14:00 was mijn dochtertje geboren. Hoop dat je hier wat aan hebt. Heel veel succes morgen.

4 maanden geleden

Geen ervaring, maar wel een nieuwsgierige vraag: is er een aanleiding dat je met 39 weken een ballon krijgt? Benieuwd! Hier ook 39 weken

4 maanden geleden

Reactie op beaug

Geen ervaring, maar wel een nieuwsgierige vraag: is er een aanleiding dat j ...
Me zoontje is wat aan de grote kant en ik voel hem niet zo veel bewegen, zo als ik dat van hem gewent ben heb ook meerdere ctg gehad om mij gerust te stellen,

4 maanden geleden

Reactie op Naima87

Hoi Hoi, Ik ben afgelopen dinsdag bevallen van een prachtig dochtertje en ...
Zekker dankje wel hoop dat voor mij ook zo spoedig gaat hoor ook van sommige day het 48 uur kan duren

4 maanden geleden

Reactie op Dewitt2024

Zekker dankje wel hoop dat voor mij ook zo spoedig gaat hoor ook van somm ...
Misschien een geruststelling van dat ballon voel je echt helemaal niks. Hooguit wat krampjes maar verder valt echt reuze mee.

4 maanden geleden

Hier zelfde situatie! Vrijdag 1 cm gemeten en morgen ballon, heel fijn om deze ervaringen te lezen! 😊

4 maanden geleden

Reactie op Naima87

Hoi Hoi, Ik ben afgelopen dinsdag bevallen van een prachtig dochtertje en ...
Diet het breken van de vliezen pijn? Stroomt dan ineens een hoeveelheid aan vruchtwater door of beetje bij beetje? 😳🥰

4 maanden geleden

Reactie op pln92

Diet het breken van de vliezen pijn? Stroomt dan ineens een hoeveelheid aan ...
Vliezen breken doet geen zeer je voelt beetje druk maar zekker geen pijn en het kan een klein plonsje wezen maar hangt ook van de hoeveel vrucht water af hoor heb medere bevallingen gehad dus hier kan ik wel over praten haha

4 maanden geleden

Reactie op pln92

Diet het breken van de vliezen pijn? Stroomt dan ineens een hoeveelheid aan ...
Doet geen pijn, hoor! Je voelt wel dat ze bezig zijn van binnen, maar in je vliezen zelf heb je zeg maar geen gevoel. Bij mij voelde het vorige keer alsof ik ineens aan t plassen was. Bij sommigen is t echt een plons en bij anderen een straaltje, dat hangt een beetje van de hoeveelheid af en hoe de baby ligt denk ik😊