21 Reacties

4 maanden geleden

Hoi CL, ik heb 5 dosissen gehad van misoprostol en bij mij deed het ook niets. Uiteindelijk zijn mijn vliezen handmatig gebroken en daarna kwamen de weeën. Doordat mijn baarmoedermond nog niet verweken was, duurde de bevalling wel erg lang. Maar het schijnt dus weleens voor te komen dat de misoprostol helemaal niets doet idd...

4 maanden geleden

Ik heb dinsdag avond een ballon gehad en woensdag de hele dag misoprostol maar helaas werkte het bij mij ook niet echt, mijn vliezen waren nog niet gebroken dus we hebben vanmorgen met de verloskundige en gynaecoloog besloten om naar huis te gaan en zondag opnieuw te kijken of de situatie dan gunstiger is.

4 maanden geleden

Ik heb 5 dagen miso oraal geslikt en heeft niets gedaan helaas. 6de dag zijn ze begonnen om deze vaginaal in te brengen. Toen kreeg ik 1, 2 cm ontsluiting, maar.was niet genoeg dus toen nog een dag i.o. meegemaakt. 🤗

4 maanden geleden

Ik ben anderhalve dag geleden ingeleid bij 38 weken.. Eerst wildeze een ballon plaatsen maar die bleef juist niet zitten.. Ik heb 2 x 2 tablettjes misoprostol gehad en toen had ik 4 cm ontsluiting.dit was in een tijdsbestek van 6 uur. Bij mij werkte het juist heel snel..

4 maanden geleden

Reactie op pln92

Ik heb 5 dagen miso oraal geslikt en heeft niets gedaan helaas. 6de dag zij ...
Hoe gaat het nu met je? 🤗 al iets meer progressie inmiddels?

4 maanden geleden

Hoe is het nu met je? Ik heb maar 1 doses nodig gehad. Ik kreeg het advies om veel te lopen. Misschien werkt dat voor jou ook?

4 maanden geleden

Reactie op sas202407

Hoe is het nu met je? Ik heb maar 1 doses nodig gehad. Ik kreeg het advies ...
Totaal niet goed 😅 vandaag toch gestart met wee opwekkers super zware weeën gehad zonder pauze uren lang en het heeft precies niks gedaan… Wel extreem veel pijn van gehad die ik niet meer kwijt kon en een ruggenprik kon nog niet dus uiteindelijk daarmee gestopt en morgen kijken we weer verder …. Zit er echt even doorheen en voel me zo leeg en kapot …

4 maanden geleden

Ik heb 2x 2 tabletjes gehad en na 10 uur zijn mijn vliezen gebroken. Maar het werkt echt bij iedereen anders!

4 maanden geleden

Reactie op C.L

Totaal niet goed 😅 vandaag toch gestart met wee opwekkers super zware weeë ...
Wat vervelend en wat een nare ervaring voor je! Hoop dat je kindje snel zelf denk ik kom.

4 maanden geleden

Reactie op sas202407

Wat vervelend en wat een nare ervaring voor je! Hoop dat je kindje snel zel ...
Na een hoop drama en een traumatische ervaring rijker is ze uiteindelijk via keizersnee op de wereld gekomen 😊 Onze lieve dochter Vayenna

4 maanden geleden

Ik heb net het eerste tabletje gehad om zo mijn inleiding te starten. Voel meteen al activiteit toenemen, ben benieuwd hoe het vordert. Maar veel blijven bewegen en hopen dat ze er snel is 🤞🏼🍀

4 maanden geleden

Reactie op Anouk_21

Ik heb net het eerste tabletje gehad om zo mijn inleiding te starten. Voel ...
Ik hoop echt voor je dat het allemaal positief uitpakt en het meevalt!! Mijn lichaam wilde echt totaal niet meewerken …

4 maanden geleden

Reactie op C.L

Na een hoop drama en een traumatische ervaring rijker is ze uiteindelijk vi ...
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter ❤️ heftig dat het zo is gelopen maar super fijn dat ze er nu is 🙏🏼 wij gaan vanavond weer opnieuw proberen in te leiden maar ben bang dat het bij ons ook op een keizersnede uitloopt 🥲

4 maanden geleden

Reactie op C.L

Ik hoop echt voor je dat het allemaal positief uitpakt en het meevalt!! Mi ...
Merkte je ook geen weeën toenemen? Of ontsluiting toenemen? Wat vervelend.. we gaan zo bij mij controleren na 2 pilletjes

4 maanden geleden

Reactie op Epione

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter ❤️ heftig dat het zo is ge ...
Heel veel succes 🤞🏻 ik hoop dat het gaat lukken 😊

4 maanden geleden

Reactie op Anouk_21

Merkte je ook geen weeën toenemen? Of ontsluiting toenemen? Wat vervelend.. ...
Ik had uiteindelijk een halve centimeter ontsluiting toen hebben ze me een hele dag aan de weeopwekkers gezet waardoor ik weeën kreeg elke 3 minuten van 1,5 minuut en uiteindelijk was er nog steeds maar een halve centimeter ontsluiting Mijn lichaam en ik waren op en kapot ik mocht ook geen ruggenprik dat mocht pas bij 2cm Toen besloten de volgende dag door te gaan met een nieuw plan de weeen stopte ook meteen toen ik van de opwekkers af was De volgende dag kreeg ik de keus of weer een helendag misoprostol of toch een ruggenprik met weeopwekkers doordat ik echt op en moe was heb ik gekozen voor de 2e optie aangezien ik om de 5 minuten weeen uit mezelf had die ook echt 1,5 tot 2 minuten aanhielden en ik het echt niet meer aan kon mijn lichaam maakte gewoon niet meer ontsluiting … Toen hebben ze 3 keer een ruggenprik proberen te zetten die niet lukte … dus toen moest er weer een nieuw plan gemaakt worden Uiteindelijk besloten voor de keizersnede want ik kon het echt niet meer aan Daar hebben ze de ruggenprik voor een keizersnee 2 keer gezet en kon ik alsnog mijn benen bewegen en voelde ik alles gewoon … iedereen stond er van te kijken en ik krijg nog meer afspraken om erachter te komen waardoor het komt dat de verdoving gewoon niet werkte Toen hebben ze me onder volledige narcose gebracht en hebben haar gehaald Ondertussen ben ik alweer thuis en gaat alles goed 😊 maar het was echt een hele beleving

4 maanden geleden

Reactie op C.L

Ik had uiteindelijk een halve centimeter ontsluiting toen hebben ze me een ...
Jeeetje wat een verhaal zeg! Heel veel sterkte met je herstel en geniet van de kleine!! 🩷

4 maanden geleden

Reactie op Epione

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter ❤️ heftig dat het zo is ge ...
Hoe is het gegaan??

4 maanden geleden

Reactie op C.L

Hoe is het gegaan??
Wat heftig! Hier hebben de tabletten goed aangeslagen en ben ik na 1 dag en ochtend slikken van de tabletjes bevallen nadat ik 4 cm ontsluiting had en mijn vliezen gebroken zijn van onze dochter 💞

4 maanden geleden

Reactie op Epione

Ik heb dinsdag avond een ballon gehad en woensdag de hele dag misoprostol m ...
Hey hoe is het nu met je ?