18 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb geen ervaring, ik word zelf ook ingeleid en mijn vorige bevalling kwam ook natuurlijk op gang. Maar er is mij verteld door vk en gyn dat een volgende bevalling 9 van de 10 keer vlotter gaat dan die ervoor. Een ingeleide bevalling betekent niet per definitie dat het lang duurt! Het kan zijn dat bij jou het ballonnetje al genoeg werk doet om de boel te beginnen en anders zullen ze de dag erna je vliezen breken en evt een infuus aanleggen. Aangezien de vorige 3 uurtjes duurde, zal het bij jou denk ik niet ineens een bevalling van 20 uur zijn😆

4 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Ik heb geen ervaring, ik word zelf ook ingeleid en mijn vorige bevalling kw ...
Nou die gedachte spookte net ineens door mn hoofd, leuk zon inleiding maar na zo verwend te zijn met de eerste zit ik niet op 20 uur te wachten idd 🫣 Ja precies moet ook de dag erna terug maar lees ook vaak dat sommige na de ballon dezelfde dag nog aan de gang gaan, Laat het maar op me afkomen, heb nietecht n keus 😂

4 maanden geleden

Reactie op Babynummer2-2024

Nou die gedachte spookte net ineens door mn hoofd, leuk zon inleiding maar ...
Ja ik heb hier een aantal keren gelezen dat de vliezen per ongeluk braken bij het plaatsen van de ballon, stiekem hoop ik daarop😂 Misschien dat deze 2e keer wel iets meer dan 3 uurtjes duurt, maar ik denk echt dat t wel vlot zal gaan bij jou! En zo niet... Ja dan komt die baby er toch wel een x uit 🤣 Helaas valt t niet te voorspellen, behalve dat het normaal gesproken wel sneller gaat. Bij onze dochter duurde het van allereerste weeën tot geboorte 19 uur. Nu moet ik me rond 7 uur half 8 sochtends melden voor balloncheck en vliezen breken etc en zei de gynaecoloog; grote kans dat ie er uiterlijk het eind van de middag wel zal zijn. Ik vind dat zelf dus al megasnel 🤣

4 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Ja ik heb hier een aantal keren gelezen dat de vliezen per ongeluk braken b ...