29 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op BabyT 25 Jan

Ik ben toen ingeleid en toen wisten ze niet dat ze niet was ingedaald. Uite ...
Hier hetzelfde

4 maanden geleden

Mijn zoontje was ook niet ingedaald. Pilletje gekregen en in de nacht is hij toen wel ingedaald. Uiteindelijk wel veel weeenopwekkers gekregen en blijven hangen op 4 cm… keizersnede

4 maanden geleden

Mijn tweede bevalling ben ik ingeleid terwijl ze niet was ingedaald. Het enige nadeel was dat ze door OK te kort mijn vliezen niet wouden breken. Daarom duurde de ontsluiting voor mijn eigen gevoel langer. Maar uit eindelijk na 9,5 uur braken mijn vliezen bij 10cmen 4 min persen was ze er gezond en wel.

4 maanden geleden

Inmiddels ben ik zelf bevallen en ondanks dat het niet goed was ingedaald heb ik een super bevalling gehad. Ik moest eerst op bed blijven totdat hij ging indalen. Toen dat eenmaal was gebeurd mocht ik rondlopen. Vanaf het vliezenbreken heeft de bevalling 6 uur en 15 min geduurd. Bedankt allemaal voor het delen van jullie verhaal en veel succes met de bevalling!

4 maanden geleden

Reactie op Irissse

Inmiddels ben ik zelf bevallen en ondanks dat het niet goed was ingedaald h ...
Wat super fijn zeg

4 maanden geleden

Reactie op Irissse

Van harte gefeliciteerd fijn dat het goed gegaan is!

4 maanden geleden

Reactie op Irissse

Hoe is uiteindelijk je baby ingedaald? Superfijn!! Gefeliciteerd!!

4 maanden geleden

Reactie op pln92

Hoe is uiteindelijk je baby ingedaald? Superfijn!! Gefeliciteerd!!
Dankjewel! Hij was zondagavond ingedaald, maar bleek maandag toch weer los te zitten in de bekken. Tijdens het breken van de vliezen hebben ze het vruchtwater gelijdelijk laten weglopen en kwam de baby ook al iets lager. Daarna aan een lage stand weeën opwekkers en is hij alsnog gaan indalen

4 maanden geleden

Reactie op Irissse

Dankjewel! Hij was zondagavond ingedaald, maar bleek maandag toch weer los ...
Oeh spannend! Fijn dat het ook zo kon. Hopelijk daalt hij snel in en anders kan het ook nog zo. Vind het nu wel spannend worden.