15 Reacties
2 jaar geleden
Het ligt er aan hoe groot de base is. Heb je m helemaal naar achteren gezet? Vaak is de base verder naar achter te zetten aan de zijkanten waar je de Isofix klemmen uit de base zet.
Ik heb bij zowel mijn Ford Fiesta als bij mijn Mitsubishi Evo 8 daar geen last van en de family base van de maxicosi die ook best lomp is
2 jaar geleden
hier ook weinig ruimte. wanneer we met de fiesta gaan zit mijn man vaak ook redelijk krap. goede reden om partner achterin te zetten, scheelt jou opletten🤭
2 jaar geleden
Wij hebben hetzelfde met het stoeltje van ons zoontje (was met maxi cosi hetzelfde) en wij hebben een Ford Focus station. Dus ook geen kleine auto. Denk niet dat je iets verkeerd doet. Die dingen zijn gewoon loch😓
2 jaar geleden
Ik heb de maxicosi om die reden in mijn auto achter mij (de bestuurdersstoel) staan. Ik ben zelf niet zo groot dus merk het niet dat de stoel niet zo ver naar achter kan.
2 jaar geleden
Herkenbaar! Wij hadden een Skoda Fabia station met voldoende ruimte maar wij zijn lang (183 en 200 cm) dus het paste met isofix maar net. Toen toch na een maand een Tiguan gekocht. 😅
De vervolgstoel (axissfix) past sowieso al beter. 😊
2 jaar geleden
Wij hadden dit ook met de maxicosi. Mijn man is lang en kon niet in de stoel voor de maxicosi als deze in de isofix zat. Dan heb je 2 opties: of in de gordels zetten, of de maxicosi op de bijrijdersstoel (ook in de gordels trouwens). Met de opvolgstoel is het probleem minder groot
2 jaar geleden
Reactie op Bianca020
Wij hebben hetzelfde met een cybex maxicosi. 😅Hebben een Renault clio, du ...
Hier ook de cybex icloud, nu nummer 2 eraan komt weten we niet wat we moeten met onze 2 clio’s 😅