Vraagje,
Mijn zoontje zit aan de neocate ivm verdenking kma, alleen door de pitmeel van Kruidvat krijgt hij enorme krampen lijkt wel.. zonder pitmeel komt de melk omhoog en zie je hem echt slikken.. hij heeft hier ook enorme last van.
De klachten van kma zijn verdwenen door de neocate, maar hij blijft onrustig.. mogelijk door reflux?
Nu las ik dat pure Johannesbroodpitmeel schijnt te helpen en veel minder krampen veroorzaakt.
Iemand ervaring? Waar kan ik dit halen?
Je kunt ook gelilact proberen om in te dikken. Werkt hier prima. En dan gebruik ik maar 0,5/100 en pepti voeding. We gaan nu over op nutramigen dus afwachten wat dat brengt qua teruggeven.
Ik heb bij beide kids niet ingedikt ondanks ook de reflux. Mede ook door de kramp die ze er van kregen. Wat hier helpt is op deze manier voeden zoals op de foto, lang recht op en gewoon zo min mogelijk haar bewegen na de voeding echt de tijd nemen hoe kak dat ook is in de nacht.
Hier gaf de nutriton ook krampen en obstipatie. Toen ben ik overgegaan naar de pure variant van de Holland en barret. Hier doet het ze veel beter op. Krampen en obstipatie weg. Ook dikt het beter in en mengt het beter in de voeding.