4 Reacties

5 maanden geleden

Mijn man heeft dit ook, wordt erger tijdens stress en verlaging weerstand. Blijkbaar iets erfelijk want z'n zus heeft het ook. Hier tot nu aan toe geen oplossing. Staat na mijn idee los van je zwangerschap, maar misschien in verbinding met de laatste loodjes. 😘

5 maanden geleden

Enige wat hier helpt is extreem vet houden met bijvoorbeeld pure vitamine e olie of bij de apotheek kan je vette zalf kopen met 50% vaseline en cetomacrogol. Propolis balsem werkt ook goed maar dan moet het wel 100% zijn. Ik heb last van extreme eczeem op m'n handen dus weet hoe het is 🫠🫠 sterkte

5 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Enige wat hier helpt is extreem vet houden met bijvoorbeeld pure vitamine e ...
Oja en afwassen áltijd met handschoenen aan of überhaupt als je iets doet waarbij je handen nat worden, dat lokt het hier gelijk uit

5 maanden geleden

Ik heb precies hetzelfde! Heeeeeel irritant. Mentho10 gel werkt tot nu toe het beste, maar ook vrij tijdelijk. Hoe meer je krabt hoe erger het wordt ook, maar door die mentholgel gaat de prikkel om te krabben wel even weg. Verder koel en droog houden, en parfumhoudende zeep e.d. vermijden want dat irriteert juist weer.