34 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Saraa7
Ik smeer me buik 2x per dag in met bio oli! Bij de eerste gebruikt van begi ...
Doe ik ook! En het werkt niet bij mij 🙈
4 maanden geleden
Ik heb daar ook ontzettend veel last van. Dat komt omdat je striemen begint te krijgen
4 maanden geleden
Reactie op Mirra roha
Ik heb daar ook ontzettend veel last van. Dat komt omdat je striemen begin ...
Mn hele onderbuik zit er al vol mee.. nog meer 😵
4 maanden geleden
Ik word ook helemaal krankzinnig van de jeuk. M’n onderbuik bevat veel striae en het jeukt, prikt en steekt… ik word gek!
Smeer m’n buik de hele zwangerschap al minimaal 2x per dag in met Naïf balsem en als t echt niet te harden is, doe ik het nog een 3e keer. M’n buik voelt gewoon de hele dag vet maar ondanks dat is de jeuk niet te doen!
4 maanden geleden
Hier ook een hele droge huid en jeuk, al gaat het nu wel weer beter! Bio Oil 2x per dag deed ik al heel lang en nu zo nodig parfumvrije ureum creme van de Etos erbij. Hydrateert enorm en helpt supergoed tegen de droogte en jeuk. Aanrader!!
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik word ook helemaal krankzinnig van de jeuk. M’n onderbuik bevat veel stri ...
Jaaaa!!! Precies dit!!!
4 maanden geleden
Zou bij jeuk altijd even je verloskundige bellen, had ik ook op mijn buik en borsten vooral en heb zwangerschapscholestase, met bloedprikken kan je dat uitsluiten! Douchen helpt enigszins en vooral weinig kleding aan haha. Lekker in badjas rondlopen halve dag als dat kan 😋
4 maanden geleden
Ik smeer Lipikar van La Roche Posay (aanrader!!!) en ik douche met de douche olie van Rituals. Door die laatste droogt het niet uit.
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik word ook helemaal krankzinnig van de jeuk. M’n onderbuik bevat veel stri ...
Zou je zeker laten testen op zwangerschapscholestase. Ik heb het helaas en kwam erachter door de vele jeuk op mijn buik en onderbenen en naderhand voeten en handpalmen