34 Reacties

4 maanden geleden

Ik smeer me buik 2x per dag in met bio oli! Bij de eerste gebruikt van begin tot eind en nu weer Aanrader!! 🫶🏼

4 maanden geleden

Reactie op Saraa7

Ik smeer me buik 2x per dag in met bio oli! Bij de eerste gebruikt van begi ...
Doe ik ook! En het werkt niet bij mij 🙈

4 maanden geleden

Ohh ja ik heb er ook ineens last van! Heel de tijd goed gegaan en nu toch ineens last. Ik smeer 2x per dag en ook zodra het jeukt met de Weleda belly balm! Ik ben 36+5 nu

4 maanden geleden

Ik heb daar ook ontzettend veel last van. Dat komt omdat je striemen begint te krijgen

4 maanden geleden

Reactie op melissaavd

Doe ik ook! En het werkt niet bij mij 🙈
En heb je weleda belly balm al geprobeerd? Die is ook erg fijn!

4 maanden geleden

Reactie op Mirra roha

Ik heb daar ook ontzettend veel last van. Dat komt omdat je striemen begin ...
Mn hele onderbuik zit er al vol mee.. nog meer 😵

4 maanden geleden

Menthol gel van de Etos!! 😍 en daarvoor een laagje vette crème (lanette oid)

4 maanden geleden

Reactie op Saraa7

Ik smeer me buik 2x per dag in met bio oli! Bij de eerste gebruikt van begi ...
Heb je daardoor ook geen of minder striae gekregen? 😊

4 maanden geleden

Ik word ook helemaal krankzinnig van de jeuk. M’n onderbuik bevat veel striae en het jeukt, prikt en steekt… ik word gek! Smeer m’n buik de hele zwangerschap al minimaal 2x per dag in met Naïf balsem en als t echt niet te harden is, doe ik het nog een 3e keer. M’n buik voelt gewoon de hele dag vet maar ondanks dat is de jeuk niet te doen!

4 maanden geleden

Hier ook een hele droge huid en jeuk, al gaat het nu wel weer beter! Bio Oil 2x per dag deed ik al heel lang en nu zo nodig parfumvrije ureum creme van de Etos erbij. Hydrateert enorm en helpt supergoed tegen de droogte en jeuk. Aanrader!!

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik word ook helemaal krankzinnig van de jeuk. M’n onderbuik bevat veel stri ...
Jaaaa!!! Precies dit!!!

4 maanden geleden

Zou bij jeuk altijd even je verloskundige bellen, had ik ook op mijn buik en borsten vooral en heb zwangerschapscholestase, met bloedprikken kan je dat uitsluiten! Douchen helpt enigszins en vooral weinig kleding aan haha. Lekker in badjas rondlopen halve dag als dat kan 😋

4 maanden geleden

Mijn buik jeukte een tijdje geleden heel erg 4-5 dagen lang. En dit was het resultaat na 1 (!!!) week 🤣

4 maanden geleden

Ik smeer Lipikar van La Roche Posay (aanrader!!!) en ik douche met de douche olie van Rituals. Door die laatste droogt het niet uit.

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Hier precies hetzelfde 😭

4 maanden geleden

Ik heb net bij Etos Lanette crème en crème met menthol gehaald, ben erg benieuwd of dit wat gaat verzachten 🫣

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik heb net bij Etos Lanette crème en crème met menthol gehaald, ben erg ben ...
Laat maar graag weten! 😊😊

4 maanden geleden

Ik heb hele erge jeuk gehad over m’n hele lijf en had toen van de dokter een (dure) zalf met menthol gekregen. Deze hielp niet half zo goed als die van de Etos.. en deze laatste is dus ook veel goedkoper. Ik combineerde hem met lanette crème (ook Etos).

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Zou je zeker laten testen op zwangerschapscholestase. Ik heb het helaas en kwam erachter door de vele jeuk op mijn buik en onderbenen en naderhand voeten en handpalmen

4 maanden geleden

Reactie op SMommy

Ik heb hele erge jeuk gehad over m’n hele lijf en had toen van de dokter ee ...
Ik heb deze dus beide gekocht vanmorgen 😉