51 Reacties
5 maanden geleden
Ik hoor ook bij de cholestase club helaas.. zo onzeker hoe komende tijd eruit gaat zien! Morgen weer belafspraak over mijn waardes van afgelopen maandag. Als het met 37 weken inleiden wordt is dat al over 2 weken.. ben net 2 dagen met verlof dus dat geeft me wel wat stress. Nog zoveel te doen naar mijn idee.. hopelijk gaat het lukken om in ieder geval tot 38 weken te rekken ☺️
5 maanden geleden
Reactie op katieperrie
Ik hoor ook bij de cholestase club helaas.. zo onzeker hoe komende tijd eru ...
Dan zit ik qua termijn inderdaad dicht bij jou. Ik ben 34.4 en kreeg de cholestase kenmerken op de dag dat mijn laatste werkdag zou worden..... Heel fijn. Bij mijn dochter had ik het eerder dus ik was nu eigenlijk overtuigd dat ik het deze keer zou ontspringen....
4 maanden geleden
Hoe is het bij jullie qua klachten? Ik heb echt sinds bekend werd dat ik cholestase heb hele nette waardes gehad die door de medicatie zelfs wat zakten. Nu bij de laatste check vorige week terug gestegen naar de waarde waar ik mee gestart ben en merk ook sinds gisteren weer toename jeuk.
Ben een beetje bang te moeten bellen, omdat we al besproken hadden dat een inleiding tussen 38 en 39 weken prima was door mijn stabiele waardes. Heb dan toch angst dat ze eerder willen gaan inleiden
4 maanden geleden
Reactie op xsheroon
Hoe is het bij jullie qua klachten? Ik heb echt sinds bekend werd dat ik ch ...
Bij mij zijn m'n waardes vrij constant gestegen met ongeveer 30 per week. Ik kreeg uiteindelijk ook meer jeuk. Bij de laatste check was het 108 en dinsdag zal ik met precies 36 weken worden ingeleid al!
Wanneer is je volgende check? Want als je je zorgen maakt zou ik wel even bellen. Eerder inleiden is niet leuk natuurlijk maar ze doen het wel met een reden. Hopelijk valt het mee! Ik heb ook meer jeuk als ik bijvoorbeeld savonds warm heb gedoucht ;)
4 maanden geleden
Reactie op eski1023
Bij mij zijn m'n waardes vrij constant gestegen met ongeveer 30 per week. I ...
Ik maak me niet zozeer zorgen om de baby verder want ondanks dat hij al vast ligt in het bekken volgens de gynaecoloog voel ik hem nog lekker actief. Mijn zorgen zitten hem eerder in dat ik het dus niet in eigen hand meer heb nu. Mijn waardes zaten nu op 28 dus opzich niet zorgelijk nog, maar goed dat kan dus elk moment ineens doorschieten en dat vind ik vooral spannend.
4 maanden geleden
Reactie op eski1023
Bij mij zijn m'n waardes vrij constant gestegen met ongeveer 30 per week. I ...
Ik heb overigens geen volgende check meer staan nu, de gynaecoloog vergeet deze steeds aan te vragen 🥲
Maar was dus wel van plan komende week sowieso ff te bellen omdat ik wel voor mijn controle op 4-7 nieuwe check wil
4 maanden geleden
Reactie op xsheroon
Rond welke waarde zat jij bij prikken?
Eerste keer zonder medicatie 36. Met ruim 34 weken. Mijn keizersnede staat nog op 39.2, hoop dat ze me iets vervroegen naar in de 38 anders kom ik gegarandeerd op de spoed en niet meer dan 45 minuten rijden om er te komen. Maar die datum was wel vóór cholestase. Ze zullen de beslissing wel maken aan de hand van de waardes van dinsdag.