6 Reacties

24 dagen geleden

Wij hadden eerst van de kruidvat, maar daar ging ons zoontje heel slecht op. Nu de biologische jbpm van de Holland&Barret en dat gaat al 2mnd goed.

24 dagen geleden

Wij hebben de bio variant van Holland & Barret, niet goedkoop maar wel de meest pure variant. Beginnen met heel weinig en dan ietsje opbouwen. Ons meisje heeft er bijna geen last van gehad

24 dagen geleden

Wij hebben de nutrilon a.p. Johannes broodpitmeel zit hier al bij in verwerkt. Hiervoor deed ik hipp bio met johannes broodpitmeel van de kruidvat. Sinds de overstap op nutrilon gaat het veel beter, hij heeft geen last van krampen en ook geen harde buiken.

24 dagen geleden

Wij hebben gewoon de kruidvat. En de eerste periode wat buikkrampjes. Maar gebruikt het nu al maanden gaat supergoed en spuugd alleen nog maar normale minispuugjes en heeft geen buikkrampjes meer.

24 dagen geleden

Reactie op PatriciaCalum

Wij hebben gewoon de kruidvat. En de eerste periode wat buikkrampjes. Maar ...
En gebruikte van geboorte al bon bebe als melk. Van jbpm gebruik ik minimaal bij 4schepjes voeding maar 1 maatschepje bij 5 spekjes voeding 1 maatschepje met een bolletje er op en bij 6 voedingsschepjes 1,5 maatschepje. Heb het over maatschepje die meegeleverd word bij jbpm. Wat is jou rede dat je het wel gaan gebruiken? Start met een mespuntje en tast af hoeveel hij nodig heeft.

23 dagen geleden

Hier geprobeerd met Nutriton en Holland&Barret, met beide was het echt krijsen. 48 uur lang 🫣 Ik denk ze er gewoon niet tegen kan, wij hebben inmiddels medicatie via de kinderarts.