13 Reacties

één maand geleden

Water of melk opwarmen dan een een schepje erbij , dop erop, en even flink schudden. Volgens mij staat het ook op de verpakking.

één maand geleden

Oké isgoed bedankt , nee staat er helaas niet op

één maand geleden

Ik meng de jhbpm met de melkpoeder in een melktorentje ( maak er een aantal tegelijk )

één maand geleden

Dit werkt beter want voorkomt klonten en zo werd het mij ook aangeraden

één maand geleden

Reactie op Liefmeisje24

Ik meng de jhbpm met de melkpoeder in een melktorentje ( maak er een aantal ...
Mijn dochter drinkt 100cc dus dan doe ik 90 water en 3 schepjes melkpoeder en dan bedoel je gewoon 3 schepjes melkpoeder en 1 schepje van die Johannes brood pitmeel mixen in een torentje en dan pas in water ?

één maand geleden

Ik deed het melkpoeder en het jhbpm beiden in een beetje kokend water oplossen en daarna koud water erbij. Dus stel 100cc water, dan: 30cc kokend water en 70cc koud.

één maand geleden

Ik doe het tegelijkertijd met de nutrilon in de fles. Goed roeren met een lepel (schudden zorgt voor luchtbellen en dus hogere kans op kramp). Hierna in de flessenwarmer. Oja als ik een tip mag geven. Koop de biologische en pure variant van jbpm van Holland en barret. Voorkomt last van de darmpjes.

één maand geleden

Reactie op Mom|Dad

Ik doe het tegelijkertijd met de nutrilon in de fles. Goed roeren met een l ...
Yess die heb ik heel erg bedankt voor de tip :)

één maand geleden

Reactie op Rdam 88

Ik deed het melkpoeder en het jhbpm beiden in een beetje kokend water oplos ...
Aah oke bedankt voor de tips

één maand geleden

Reactie op rs2024

Yess die heb ik heel erg bedankt voor de tip :)
Graag gedaan en je hebt ook niet zo super veel nodig. Dikt wat beter in dan die van de Kruidvat of Etos. Succes met de verborgen reflux. Is pittig, hopen dat het snel beter gaat!

één maand geleden

Reactie op Mom|Dad

Graag gedaan en je hebt ook niet zo super veel nodig. Dikt wat beter in dan ...
Yes hoop het ook bedankt

één maand geleden

Reactie op rs2024

Mijn dochter drinkt 100cc dus dan doe ik 90 water en 3 schepjes melkpoeder ...
Ja je mixt de 3 schepjes melkpoeder met de hoeveelheid jhbpm die jij zelf wilt aanhouden samen. ( dus dan heb je een mix van de poeder en jhbpm. Daarna doe je gewoon gebruikelijk het flesje maken. Dus heet water ( 38graden ) en gemixte poeder erbij gooien.

één maand geleden

Reactie op Liefmeisje24

Ja je mixt de 3 schepjes melkpoeder met de hoeveelheid jhbpm die jij zelf w ...
Aah oké osgoed bedankt voor de tip