9 Reacties

één maand geleden

Ik lees even mee hier ook een hongerige baby 👶🏼🙈

één maand geleden

Ik lees even mee, hier ook en kan geen andere voeding ivm koemelkallergie..

één maand geleden

Ik ben rond 11/12 weken gestart met johannesbroodpitmeel voor het spugen. Maar had ook zeker de indruk dat dit invloed had op de verzadiging. Ons zoontje kwam indd ook na 3 uur weer terwijl hij al hoog in zijn hoeveelheden voeding zat. Nu inmiddels minimaal 4 uur er tussen en de nacht door🙃

één maand geleden

Wij geven verdikte voeding vanwege reflux, maar heb totaal niet het idee dat ze er langer vol van blijft. Na 3 uur heeft ze echt weer honger

één maand geleden

Ons zoontje gebruikt al sinds dat hij 4 weken is nutrilon content voeding. Hij kwam daarvoor bijna iedere 2 uur, nu kunnen we er overdag 4 uur of langer tussen houden. En vanaf 21:00 slaapt hij door tot minimaal 06:00. Nutrilon content is speciaal voor hongerige baby's.

één maand geleden

Wij hadden dit ook en sinds we overgestapt zijn naar Kruidvat forte voeding + een andere fles laat ze er ruim 4 / 4,6 tussen zitten en slaapt ze snachts 8,5 uur achter elkaar

25 dagen geleden

Weten jullie wat er precies anders is aan deze voeding? Wat zit er nog meer in?

25 dagen geleden

Hoi, kun je de Johannesbroodpitmeel ook toevoegen aan de Nutrilon content. Mijn baby’s 12 weken spugen best veel na de voeding namelijk.

24 dagen geleden

Ik heb het ook een paar dagen gebruikt met wisselend effect om verborgen reflux uit te kunnen sluiten. Op zich ging het prima. Ik zag wel dat de poep dikker en slijmeriger werd erdoor. Ik ben er alleen mee gestopt omdat ik hoorde dat het écht niet goed is voor je kindje. Ben me in gaan lezen en geloof dat dat inderdaad waar is. Hun spijsvertering is tot dat ze 6 maanden oud zijn gemaakt om enkel moedermelk (of flesvoeding) te kunnen verwerken/afbreken en jbpm is te zwaar om te verwerken. Inderdaad, het valt zwaarder op de maag en dat is precies wat er niet goed aan is.. Osteopaat zei me ook om er onmiddellijk mee te stoppen omdat het een ouderwets bakerpraatje is dat dit goed is en dat zij al 20 jaar geleden in haar opleiding leerde dat dit absoluut niet goed is om te gebruiken voor zulke kleintjes. Ik geef deze info maar gewoon even door, zodat je misschien toch nog eens nadenkt of je het wel wilt geven aan je kleintje.. Onderzoek het uiteraard zelf ook even voordat je een besluit maakt.. (: