10 Reacties

6 maanden geleden

Wij krijgen een meisje.. voor een jongen hadden wij: Nolan Nathan Simon Oscar :) geen idee of er een naam tussen zit... het is ook zo persoonlijk!

6 maanden geleden

Laurens niet, dat wordt te verwarrend met Lauri denk ik. En die is wat ouderwetser. Ik zit ook meer in jouw hoek dan in die van je man. Lauri is lekker vrolijk, modern en fris en zijn jongensnamen zijn dan in vergelijking tóch een beetje stoffig 😅 Ik vind Hugo of Felix heel leuk. Noud ook, maar die zijn er tegenwoordig echt héél veel. Lennert vind ik ook leuk, maar die zou ik dan als eerste naam kiezen, en dan afkorten naar Len of Lenny.

6 maanden geleden

Lauri en Julian/Julius vind ik erg leuk klinken! En Oscar vind ik ook erg leuk staan bij Lauri 🥰

6 maanden geleden

Bedankt dames, ik zal t ook mijn man laten lezen! 😄

6 maanden geleden

Wout(er), Sebas(tiaan), Milan, Stan, Sem, Nathan, Swen. Ik ben sowieso voor Adam want zo heet m'n oudste zoon 😁

6 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Lauri en Julian/Julius vind ik erg leuk klinken! En Oscar vind ik ook erg l ...
Ja, Julian vind ik ook erg leuk en staat er goed bij

6 maanden geleden

Mijn vriend zou direct zeggen Hugo! Maar hij is bevooroordeeld hahah .. 😜 Ik vind Felix wel leuk bij Lauri klinken (tweede naam Leonard)

4 maanden geleden

Vandaag ben ik 40+2, maar we zijn nog steeds niet uit over de naam 😅 inmiddels is ons lijstje wel korter. We twijfelen tussen Lars en Jules. Moeilijk hoor! 😬

4 maanden geleden

Reactie op Koala33

Vandaag ben ik 40+2, maar we zijn nog steeds niet uit over de naam 😅 inmid ...
Ik las van iemand anders een tip: Doe beide namen in een potje en pak er blind 1 uit. Ben je teleurgesteld? Dan was het dus niet dé naam!

3 maanden geleden

Ik wilde graag nog laten weten dat op 18 juli Jules is geboren 🩵 we hebben tot na de bevalling gewacht met het kiezen van de naam. Hij is dus een kwartiertje naamloos geweest 🤭 en toen we z'n gezichtje zagen wisten we het allebei!