43 Reacties

5 maanden geleden

Asos heeft een hoop verschillende soorten zwangerschapsjurken die goed bij een bruiloft zouden passen!

5 maanden geleden

Reactie op Cv16

Asos heeft een hoop verschillende soorten zwangerschapsjurken die goed bij ...
Ja, altijd ASOS 👌🏼😍

5 maanden geleden

Seraphine Maternity! Wat duurder maar wel echt mooie kwaliteit en mooie jurken!

5 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Sorry het is Love and Wander met een A hahaha
Heb je hier ook al eens wat besteld?

5 maanden geleden

Ik had deze jurk afgelopen weekend - een “normale” jurk van de Vero Moda en dan een maat groter.

5 maanden geleden

Reactie op anniiee91

Oooh dat probleem had ik dus ook! En wilde eigenlijk voor een zwangerschaps ...
Leuk deze! Is de kwaliteit ook 100 euro waard? Ken het merk verder niet. En kun je er bv mee geven makkelijk?

5 maanden geleden

Reactie op aardbeienbanaan

Leuk deze! Is de kwaliteit ook 100 euro waard? Ken het merk verder niet. En ...
Ik vind van wel!😀 Nee bv kun je er niet makkelijk mee geven.

5 maanden geleden

https://www.debijenkorf.nl/ted-baker-roxieyy-midi-jurk-met-strikceintuur-en-split-6511099314-651113192400000?query=fh_location%3D%252F%252Fcatalog01%252Fnl_NL%252Fbrand%253E%257Bted_baker%257D%252Fcategories%253C%257Bcatalog01_60%257D%252Fprijs_na_korting_nl%253C300.0%252Fvoordeel_cat_nl%253E%257Baanbiedingen%257D%26country%3DNL%26chl%3D1%26dpid%3D%26language%3Dnl%26sp%3Dyes%26vt%3Dd4%26fh_sort_by%3D%252Bprijs_na_korting_nl Zoiets kan misschien ook nog wel

5 maanden geleden

Of misschien een leuke jumpsuit?

5 maanden geleden

https://www.prenatal.nl/kleding-voor-mama/zwangerschaps-kleding/nieuwe-collectie/prenatal-zwangerschapsjurk-1485150301.html?dwvar_1485150301_kleurnaam_60=Light%20Orange%20Brown&cgid=126#start=1 Deze heb ik gekocht voor een bruiloft. Niet de meest chique jurk, maar hij zit erg lekker en ik denk dat ik daar nog wel in pas tegen de tijd dat de bruiloft is (dan ben ik 35 weken zwanger) Plus dat hij ook daarna nog goed te dragen is :)

5 maanden geleden

Ik heb deze in het blauw: https://www.lidl.nl/p/esmara-dames-zwangerschapsjurk/p100348177 de kwaliteit van het kant is een beetje mwah, maar hij ziet er echt goed uit en valt mooi. Hij is ook lang (voor mij, 160, te lang) En een prima prijs voor een jurk die je toch niet teveel aan gaat hebben.

5 maanden geleden

In het echt vind ik deze nog mooier! Doe deze volgende week aan met 33 weken

5 maanden geleden

Ga deze morgen dragen op een huwelijksfeest. Ben 33 weken.

5 maanden geleden

Reactie op Haarlem023023

In het echt vind ik deze nog mooier! Doe deze volgende week aan met 33 weke ...
Heel leuk! Maar hoe valt deze qua lengte? Wordt hij niet te kort met een dikke buik erin?

5 maanden geleden

Reactie op psvane

Heel leuk! Maar hoe valt deze qua lengte? Wordt hij niet te kort met een di ...
Ik ben niet zo groot dus voor mij perfect! Weet niet hoe lang je bent?

5 maanden geleden

Mijn jurk (links) is van Shoeby (wel collectie van vorig jaar) en was zo fijn! Ik weet niet waar de rechter jurk vandaan komt, maar zou ik kunnen vragen :)

5 maanden geleden

Ik heb deze jurk gisteren besteld voor een bruiloft met ruim 38 weken. Deze jurk is niet speciaal een zwangerschapsjurk. Kan ook daarna nog gedragen worden

5 maanden geleden

Ik ben uiteindelijk geslaagd bij Honolulu in Leiden. Dan reserveer je een paskamer en kan je een uur lang allemaal jurken passen ideaal!!

5 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Sorry het is Love and Wander met een A hahaha
Oeh deze site kende ik helemaal nog niet! Wat moooooii! 😍 Daar gaat m'n vakantiegeld 🤭🤣

5 maanden geleden

Over 3 weekjes heb ik ook een bruiloft, dan 34,5 week zwanger. Ik heb een jurk gevonden bij Guts&Gusto. Hij heet de ‘Maxi jurk met bloemenprint’. Leuke hak eronder en ready 🩷