27 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben aan de kant van de commode de onderste helft lichtgrijs geverfd, net als de rest van de kamer en daarboven bosdieren behang aangebracht. Dit hadden we al gedaan bij onze dochter en de kamer blijft nu hetzelfde. 😊

2 jaar geleden
Wij gaan voor groen in combinatie met wit. Welke tint precies weet ik nog niet. Dit willen we combineren met een muurschildering van wilde bloemen (aquarel stijl), maar dat is wellicht wat te meisje achtig. Wij krijgen namelijk een meisje.
2 jaar geleden
ik hou van groen en coper tinten. hier past een lichte groene tint bij waardoor je echt goed kunt combineren met aankleding van deco en t beddengoed!
wij gaan nu voor de kamer van Maud ook voor een groen tint en dan een coper tint behang met zonnen sterren en manen.
2 jaar geleden
Reactie op Birgit92
Wij krijgen ook een jongen en hebben de kamer groen/grijs geverfd. We hebbe ...

Wij hebben ook zoiets kleur maar dan nog lichter en met zo’n behangsticker. Heel blij mee! Past ook goed bij wat jij omschrijft denk ik.
2 jaar geleden
Dit was bij ons zoontje. Mintgroen en met grijze details. Krijgen nu een dochtertje, kamertje blijft hetzelfde alleen zullen nu wat oudroze details toevoegen.

2 jaar geleden
Wij vinden de kleuren van Farrow&Ball super mooi. Die kan je laten mengen in goedkopere verf. We kiezen niet voor behang, stickers etc. maar de kleur ‘shaded White’ aka sad beige🤣. Op die manier is de babykamer ook voor de volgende geschikt en is het tijdloos🥰.
2 jaar geleden
https://fleurdesfleurs.nl/product/sparkling-rain-safari-naturel-of-rose/?fbclid=PAAaZ7w4X2i0U_4xfADtjp9TcoWxFbGs5gkS1KV-R8JhKH1MYtc6Jz7tf5yJg_aem_AcaUMxSjUo1gm4EbwEF5Sc97L6n8u67JsCgPTYgq1hdweKoThy5eBoKc19UDvTAVy09T7em-VlR9Crl0ibezgCFP wij hebben deze muurcirkel in de grootste maat met blauwe achtergrond voor op een muur. Accessoires in de kleur 'nougat' van Jollein en ik ben nog op zoek naar een sad beige kleur die hier mooi bij past!
2 jaar geleden
wij hebben een soort mintgroene muur, 1 muur bosthema fotobehang en 2 witte muren.. met beddengoed en kleedje aangekleed in de groentinten. voor de 2e twijfel ik erg de terracotta kleurkant met wat rieten attributen of weer groenig met thema peter rabbit
2 jaar geleden
Wij hebben aan de kant van de commode de onderste helft lichtgrijs geverfd, ...

wat grappig om eindelijk is het zelfde behang ergens anders ook te zien! bij ons was die vos er nog niet, onwijs leuke toevoeging. wij hebben deze op een hele muur met nog wat extra bomen en dieren
2 jaar geleden
Nog niet af maar zo staat het er nu bij. Hier wordt het dus wel “sad beige” 🤭 ik snap niet wat er sad is aan neutraal! Wij gaan het uiteindelijk wat opfleuren met wat mooie babyblauw of stoer groen gekleurde details en een mooie kamerplant of iets dergelijks 😊

2 jaar geleden
Reactie op kinderwens1995
Wij vinden de kleuren van Farrow&Ball super mooi. Die kan je laten meng ...
Kleine tip, ik zou eerst een sample kopen! Wij hebben uiteindelijk gekozen voor de kleur shadow white, die iets lichter zou moeten zijn dan shaded, maar ik vind 'm zo op de muur wel een stuk donkerder dan ik had verwacht. Nog steeds een hele mooie kleur, maar niet helemaal hoe ik het in gedachten had :)
2 jaar geleden
Reactie op AnoniemLwd
Hierbij een foto in daglicht 😁

Mooi!!! 😊 welke kleur is dit precies?