8 Reacties
6 maanden geleden
Snachts koelen, dus dan de ramen open! Komt best frisse lucht naar binnen nu (3:30u)
6 maanden geleden
Hier 29 graden in haar kamer. Ze slaapt alleen in een rompertje en ventilator aan.
6 maanden geleden
Niet helaas we hebben het campingbedje beneden in de hal gezet daar is het zo鈥檔 22 graden. Boven op zijn kamertje nu alles open en ook de deur naar de badkamer. Het is inmiddels 24 graden (was 28)
6 maanden geleden
Hier ook drama, staande airco met slang uit het raam ge毛rfd (werkt matig omdat dan ook het raam open staat in de volle zon.. zijn van 32掳 naar 28掳 gegaan in 5 uur tijd).
Verder heeft mn vriend spiegel folie voor aan de buitenkant van het raam gekocht, maar dat moeten we er nog op maken, dus geen idee hoeveel dat doet voor de warmte.
Ik volg voor briljante idee毛n!
6 maanden geleden
Reactie op pijlsje
Ah zo鈥檔 soort airco is dus toch ook niet de wonder oplossing! Good to know ...
Ik denk dat het beter wordt als je zorgt dat je de rest van het open raam af kan schermen. Iets van een constructie met een plank met gat in de opening van je raam maken ofzo? Of een dik gordijn verknippen. Want ik heb dus een raam dat naar buiten open gaat, met scharnieren rechts. Dan heb je zegmaar op de volle hoogte een kier van 15cm, en alleen onderin hangt die slang er door. Dus heb je een stuk van 15cmx1,20 open raam waar hitte van buiten door naar binnen komt, terwijl je probeert te koelen (hoop dat ik dat enigzins duidelijk uitleg hahaha).
Dus wonder oplossing, nee.
Maar iets effici毛nter dan bij mij moet nog wel kunnen!