27 Reacties
2 maanden geleden
Zou dan eerder voor een kamille compres gaan OP het buikje. In een wolvlies kamille olie.. voor de 6m niks anders dan melk
2 maanden geleden
Reactie op xbop
Wij geven het in ongeveer 3 flesjes per dag & merken erg goed verschil, ...
Hoe oud is jullie zoontje ?
2 maanden geleden
Zoontje van 4 weken, kregen ook de tip om de flessen ipv met water met kamille thee te vullen.
Vandaag begonnen en wat een verschil, nu al!
Hadden zelf van het consultatiebureau de tip gekregen om rooibos thee te gebruiken maar kamille thee werkt hier beter.
2 maanden geleden
Reactie op xbop
Wij geven het in ongeveer 3 flesjes per dag & merken erg goed verschil, ...
Welke kv gebruiken jullie?
2 maanden geleden
Reactie op SilvanaBobMilouNoah
Zoontje van 4 weken, kregen ook de tip om de flessen ipv met water met kami ...
Welke kv gebruiken jullie
2 maanden geleden
Ik heb de fles van 19:15 gemaakt met kamillethee. Zoontje is daarna in slaap gevallen en slaapt nog steeds. Nu (22:40) wel een fles gegeven tijdens het slapen, zonder kamillethee.
Voorheen was hij na zijn fles van 18:30 mega onrustig. Hij dronk dan met gemak 165 (150+5) en dan om 20:30 weer 135 (120+4). Meestal werd hij dan om 2 uur ‘s nachts weer wakker. Tussen 19:00 en 20:30 sliep hij dan niet trouwens.
Nu is hij na de fles van 19:15 (135cc) wel in slaapt gevallen 🥳
2 maanden geleden
Reactie op MinaS
Heeft iemand al de gouden tip hoe je dit ook aan je baby kan geven als je b ...
Ja! Ik heb een manier gevonden om mijn baby te laten boeren. Bij onze dochter was dat nooit zo'n probleem maar bij onze zoon komt de boer er niet altijd makkelijk uit en dan krijgt hij later krampen. Nu lukt het boeren dus beter en heeft ie veel minder last van kramp. Ik hoop dat ik het omschreven krijg. Je zet je baby rechtop neer (zittend) je pakt met je linkerhand zijn rug en nekje vast en met je rechterhand zijn hoofdje bij zijn kin. Dan maak je een ronddraaiende beweging met zijn liefje rechtop. Er komen dan echt ineens harde boeren uit. Ik zag dit voorbij komen op insta maar ik kan het niet terugvinden.
2 maanden geleden
Reactie op Lifewithboys
Ik heb de fles van 19:15 gemaakt met kamillethee. Zoontje is daarna in slaa ...
Oh wat fijn! Maak je de hele fles aan met kamille thee of doe je deels thee deels water?