Hi allemaal,
Ik ben even benieuwd wat jullie denken.
Momenteel ben ik 39 weken zwanger en sinds ongeveer 3 weekjes verlies ik wat meer waterige afscheiding. Hierbij hebben ze 3 weken terug gecheckt of het vruchtwater was, maar dat was het toen niet.
Nu zat ik vanavond rond half 7 op de bank en ik voelde echt duidelijk wat lopen van onder. Dit heb ik normaal dus niet echt. Toen ik naar de wc liep was mijn onderbroek redelijk en broek een beetje nat. Ik heb op mijn hand geblazen (gelezen dat als je dit doet je vruchtwater verliest als deze gebroken zijn) en dat was wel nat, maar niet dat het eruit druppelde. Wel zag ik kleine witte brokjes/vlokjes. Nu vind ik dat de geur dus ook behoorlijk zoet is. Iets wat ik niet herken zeg maar. Nu over de hele avond heb ik het in de gaten gehouden en verlies ik hele kleine beetjes. Ik twijfel of het vruchtwater is, omdat ik dus geen "plonsje" ben verloren en het ook net te weinig is om het te kunnen opvangen. Maar daar in tegen ruikt het dus behoorlijk zoet en zie ik witte vlokjes.
Ook heb ik sinds 3 dagen best wel heel veel krampen/harde buiken die komen en gaan. Nu heb ik dus ook vanaf zo half 7 de hele avond achter elkaar krampjes (niet zo heftig nog en ook niet met duidelijke regelmaat).
Ik ga morgenochtend sowieso even de vk bellen en dit aangeven.
Zou dit dan toch vruchtwater kunnen zijn en het begin van de bevalling?
Liefs