5 Reacties

één jaar geleden

De bovenste was de eerste keer, en de onderste is van net

één jaar geleden

Je test ook met verschillende testen door elkaar. Kan zijn dat ze anders reageren op HCG of een andere intensiviteit hebben van de testlijn. Je test is gewoon super positief. Probeer er op te vertrouwen dat het goed zit zolang je geen krampen of bloedingen hebt. Hoe moeilijk dat kan zijn. Helaas is stress ook niet gunstig. Afleiding werkt het beste is mijn ervaring. Ik zou zelf ook het liefste doorgetest hebben, maar probeer er op te vertrouwen dat het goed zit.

één jaar geleden

Maak niet te veel zorgen! Je gebruikt verschillende soorten testen die moeilijk te vergelijken zijn met elkaar. Ik zie op de onderste test nog een hele mooie streep.

één jaar geleden

Hoeveel weken ben je? Op een gegeven moment kunnen testen lichter uitslaan doordat je al een heel hoog hcg gehalte heb. Vaak rond de 6a7 weken is dat had ik eens gelezen. Het hook effect ofzo? Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken en lekker te genieten. 😘

één jaar geleden

Als je zulke mooie lijntjes hebt, wat is de reden dat je blijft testen...? Voor mij zie je een mooi donker lijntje op je laatste test. Zo lang je geen last heb van bloeding / krampen zou ik me niet onnodig zorgen maken...stoppen met testen en genieten van je zwangerschap :)!