18 Reacties

21 dagen geleden

Dat zal vast per ziekenhuis wat verschillen. Wij wisten de vorige keer de datum 1,5 week van te voren geloof ik. En 2 nachten in ziekenhuis.

21 dagen geleden

Wij kregen bij mijn eerste dochter de datum ongeveer 1 maand van te voren. 1 nacht in het ziekenhuis gebeleven. Dat leek me vooraf erg kort maar het is ook erg fijn om naar huis te gaan.

21 dagen geleden

Ik volg even. Ben ook wel nieuwsgierig hoelang van te voren de meesten het horen. 🙈

21 dagen geleden

Ik ben daar ook benieuwd naar. Ik heb morgen controle en dan ga ik er eens naar vragen :)

21 dagen geleden

Bij mijn zoontje kregen we het 1 week van te voren te horen wat de precieze datum zou zijn, we moesten toen 2 nachten blijven. Dit is nu in ons ziekenhuis veranderd naar 1 nacht, volgende ochtend mag je naar huis.

21 dagen geleden

Ik krijg de datum te horen met 34 weken erg spannend allemaal hè !

21 dagen geleden

Bij de eerste ook een geplande ks gehad (januari '23). Kreeg met +/- 36w (dacht ik) de datum en een paar dagen van te voren (3/4 volgens mij) de tijd.

21 dagen geleden

Ik kreeg de datum rond 37 weken te horen of iets later en onze dochter is met 38+6 dagen gehaald om half negen in de ochtend. Zij lag in een stuit dus ik mocht kiezen.

21 dagen geleden

Reactie op Marcilio

Ik kreeg de datum rond 37 weken te horen of iets later en onze dochter is m ...
Oh en ik mocht de volgende avond naar huis, dus 36 uur. Maar geloof dat het ook wel eens 48 uur kan zijn. En langer bij complicaties maar daar ga je natuurlijk niet van uit!

21 dagen geleden

Reactie op Marcilio

Ik kreeg de datum rond 37 weken te horen of iets later en onze dochter is m ...
Wat fijn dat ze met 38+6 gehaald hebben. Ik ben op zondag 39 weken maar de gynaecoloog doet erg moeilijk over eerder dan 39 weken halen. Ze had het over maandag, dinsdag of woensdag. Mijn oudste is geboren met 39+1 dus ben heel bang dat de bevalling eerder begint.😱

21 dagen geleden

Reactie op Lovexsharon

Wat fijn dat ze met 38+6 gehaald hebben. Ik ben op zondag 39 weken maar de ...
Oké, hier wilden ze juist graag op tijd zijn om te voorkomen dat de bevalling eerder natuurlijk zou starten.

21 dagen geleden

Reactie op Marcilio

Oké, hier wilden ze juist graag op tijd zijn om te voorkomen dat de bevalli ...
Ah oke. Ja dat kan natuurlijk ook. Ik wacht rustig een datum af.

21 dagen geleden

ik mocht 20u na de keizersnede naar huis (1 nacht gebleven). Succes!

11 dagen geleden

Ik ben vandaag gebeld dat mijn keizersnede gepland staat op 10 juli.😁

11 dagen geleden

Reactie op Chantal Vader

Ik ben vandaag gebeld dat mijn keizersnede gepland staat op 10 juli.😁
Ah wat fijn dat je dat nu al weer. Hoeveel weken ben je dan ?

11 dagen geleden

Reactie op Lovexsharon

Ah wat fijn dat je dat nu al weer. Hoeveel weken ben je dan ?
Ik ben dan 38+5 weken zwanger

11 dagen geleden

Reactie op Chantal Vader

Ik ben dan 38+5 weken zwanger
Ah fijn zeg. Nu heb je een datum om naar uit te kijken. 😊

11 dagen geleden

Reactie op Lovexsharon

Ah fijn zeg. Nu heb je een datum om naar uit te kijken. 😊
Zeker nog maar 9 weken, gaat snel opeens