8 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op mndreek
Vind het niet lijken op ontsteking. Heb je koorts? Is het veel bloed?
Even ...
Ik heb geen koorts en echt roze bloed dus gemengd met dat vocht zeg maar.. Niet veel bloed in ieder geval. Ik zal morgen inderdaad even bellen maar ik dacht als iemand advies hier heeft kan ik misschien met een gerust hart slapen hahaha
3 maanden geleden
Ziet er erg netjes uit. Geen reden tot paniek. Ik ben nu bijna 3 weken terug bevallen, en mijn wond wijkt een beetje waardoor het rozig lijkt en beetje vochtig is. Schoonspoelen en eventueel even een droge schone hydrofiele doek op de wond doen voor de nacht. Morgenochtend weer aan de lucht lagen drogen.
3 maanden geleden
Reactie op kayeli
Dit stelt me een beetje gerust. Heb je m’n andere foto ook gezien in de com ...
Die heb ik inderdaad gezien! En bij mij geen reden tot alarm. Ziet er netjes uit, wijkt misschien bij jou ook een beetje. En vocht is normaal. Zolang het niet gaat ontsteken of ruiken.
Word je nog door je verloskundige gecheckt?
3 maanden geleden
Reactie op LauraMarijex
Die heb ik inderdaad gezien! En bij mij geen reden tot alarm. Ziet er netje ...
De verloskundige is net langs geweest en gaf inderdaad aan geen reden tot paniek. Het is heel normaal. Heb heel veel wondvocht, het was zich aan het ophopen. Ze heeft er wat uitgeknepen en gaasje erop gelegd. Niks aan de hand zegt ze, de wond zelf is dicht. Er is alleen een heel klein gaatje waar het vocht uit komt pff..