17 Reacties

vor einem Monat

Wij gaan met kerst avond bij de broer van mijn vriend eten met de fam. Die wonen 10 km van ons vandaan. We nemen dan camping bedje mee. Halen haar dan uit bed als we gaan en doen haar thuis weer na bed. 1e kerst dag zijn we bij mijn schoonouders en doen beide kids dan daar in bed. Andere jaren bleef onze zoon daar dan slapen en haalde hem de volgende dag op. Nu denk ik ook. 2e kerstdag zijn we met mijn fam bij mijn broer. Hun hebben al 2 kids en wonen 20 km verder. We doen ze daar ook na bed en nemen ze dan mee naar huis. We gaan ze niet opzadelen met nog 2 extra kids 😂

vor einem Monat

Met kerst gaan we gewoon vroeg er naartoe en ook optijd naar huis met oud en nieuw gaan we naar vrienden en baby en peuter liggen altijd voor 8 uur op bed dus dat word maar zien hoe het gaat. We nemen dan bedje mee voor de baby en peuter kan daar op de bank als hij wil gaan slapen. Als het niet gaat dan gaan we gewoon naar huis. Is met kids lastig te plannen dus ligt aan hun op de avond zelf. Als ze slapen dan maken we ze inderdaad wel wakker om weer mee te nemen

vor einem Monat

Reactie op Xjaiimy

Wij gaan met kerst avond bij de broer van mijn vriend eten met de fam. Die ...
Onze zoon moeten we even kijken of hij op kerstavond en 2e kerstdag daar na bed gaat. Soms laten we hem overdag langer liggen tijdens zijn middag dut. En gaat hij dan een enkele keer (bijna nooit) dat hij tot uur of 2100/22.00 uur opblijft tot we na huis gaan. Of slaapt dan even daar op de bank. Kijken we even wat hij wil en vol houdt. (Hij is bijna 3).

vor einem Monat

Campingbedje mee en afhankelijk van waar we zijn blijven we allemaal slapen of we halen de kinderen uit bed, zodat ze in de auto verder slapen en uiteindelijk thuis weer in bed leggen. Dit gaat met onze dochter al 4 jaar goed.

vor einem Monat

Hier moet hij ook wel echt om 19:00/19:30 naar bedje, wij gaan wel gewoon gezellig bij (schoon)familie kerst vieren zoals we altijd doen: met veel eten en drinken en tot laat. Nemen dan het campingbedje mee die bij mijn ouders staat als zij oppassen. Oud en nieuw vieren we met een groep vrienden, ook daar gaat het campingbedje mee. We nemen voor de zekerheid denk ik ook de wandelwagen en de draagzak mee, mocht het toch niet lukken slaapt hij daar altijd wel in!

vor einem Monat

Campingbedje mee, in de auto doorslapen en slapend bedje in. Zo deden mijn ouders dat altijd

vor einem Monat

Eerste kerstdag gaan we naar mijn ouders. Ik leg hem dan gewoon daar in bedje (ze hebben een ledikant staan, anders campingbedje mee), en daarna mee naar huis. Ik heb een slaapzak waar twee ritsjes inzitten zodat je hem aan kan laten in de maxicosi. Hopelijk slaapt hij gewoon de gehele tijd door en kunnen we hem thuis slapend in bedje overleggen 😊 onze oudste van bijna 4 kan gerust tot 21/22 uur opblijven, slaapt ie de volgende dag wat langer uit 😄

vor einem Monat

Overal mee naartoe, camping bedje mee en klaar! En hij slaapt ook goed in de kinderwagen. Wij blijven slapen want anders kunnen we niet drinken.

vor einem Monat

Bij mijn ouders heeft ze haar eigen kamer, dus dan kan ze daar lekker slapen en we gaan ook naar mijn schoonouders. Die hebben een camping bed, dus dan slaapt ze daar lekker in.

vor einem Monat

Met schoonouders zitten we dit jaar in een huisje, dus gaan we denk ik wat later eten. Onze baby gaan tussen 6 en 7 op bed, al kan dat nog 100x veranderen voor het kerst is 🤣 Met mijn ouders gaan we daarheen en doen we vroeg een voorgerecht, zodat mijn nichtjes van 3 en 5 ook aan kunnen schuiven. Dan gaat de hele bende op bed en gaan wij verder met het diner 😊 Mijn ouders hebben 3 logeerkamers en een camlingbedje dus altijd wel eentje vrij. Weten nog niet of we blijven slapen of dat we in de nacht nog naar huis gaan.

vor einem Monat

Onze zoon gaat overal normaal al mee heen, geen rekening houden met zn slaapjes omdat die overal wel slaapt. Dus in een box, kinderwagen, op de arm, ergens op een bank. Het maakt hem niet zoveel uit. En als we om 23:00 pas thuis zijn doen we er een klein flesje in en slaapt die door tot de volgende ochtend 07:00 dan maak ik hem wakker.

vor einem Monat

Ik moet een beetje gniffelen om de titel.. want je gaat je baby toch niet niet meenemen met kerst whaha. Campingbedje, in slaap wiegen en in midden van grote bed, draagzak, keertje wat langer in de maxicosi slapen..

vor einem Monat

camping bedje mee! Je neemt je kleintje toch gewoon mee, vooral met kerst! ☺️

vor 21 Tagen

Reactie op Stroopwafels

Ik moet een beetje gniffelen om de titel.. want je gaat je baby toch niet n ...
Haha ja zo bedoelde ik het natuurlijk niet. Maar meer: hoe neem je je baby mee, of laat je bijv iedereen naar jou thuis komen... maar ze is met 5 maanden nog nét te klein om alleen thuis te blijven.... ;-)

vor 21 Tagen

Reactie op IrisPapiris1990

Haha ja zo bedoelde ik het natuurlijk niet. Maar meer: hoe neem je je baby ...
Zou wel lekker zijn. En als ik die peuter van 3 dan ook thuis kan laten kan ik weet een keer fatsoenlijk dineren 😂

vor 21 Tagen

Wij laten de kleine als we op visite zijn of zo, gewoon in de kinderwagenbak slapen. Zolang ze daar nog in passen is het ideeel. Heb je verder ook geen gesleep van spullen.

vor 21 Tagen

Camping bedje mee ☺️