14 Reacties

5 maanden geleden

Misschien met van dat spul waarmee je ook stickers kan verwijderen? HG heeft het als het goed is. Soms als je een sticker verwijderd blijft er zo’n vies plakkerig laagje over. Daar lijkt dit ook wel op

5 maanden geleden

Wat gek.. wij hebben deze serie nieuw gekocht en toevallig deze week in elkaar gezet. Ik heb dit nog niet ervaren 😅

5 maanden geleden

Ik heb hiervan het zwarte ledikantje via marktplaats en heb hetzelfde, echt verschrikkelijk. Ook alle schoonmaakmiddelen al geprobeerd maar niks helpt😫 ik ga morgen stickerverwijderaar halen en het daar nog mee proberen maar anders weet ik het ook niet meer. Ik blijf even volgen mocht er nog iemand met de gouden tip komen😅

5 maanden geleden

Ik heb deze set al bijna 4 jaar staan, maar ik ken dit probleem niet. Misschien kun je eens bij babypark om advies vragen hoe je dit het beste kunt schoonmaken. Ondanks dat je het hier niet hebt gekocht, denk ik wel dat ze je helpen. Ze zijn altijd super behulpzaam!

5 maanden geleden

Ipv stickerverwijderaar zou ik het met olijfolie proberen. Een niet-agressieve manier en werkt even goed :)

5 maanden geleden

Bedankt voor jullie reacties! Ik ben vandaag driftig met Dasty bezig geweest, niet het gewenste resultaat. Morgen proberen met olijfolie en anders stickerverwijderaar halen!

5 maanden geleden

Reactie op LPF2020

Ik heb deze set al bijna 4 jaar staan, maar ik ken dit probleem niet. Missc ...
Ik kan het altijd proberen! Het is nog geen 2 jaar oud, fijn dat jij hier geen last van hebt.

5 maanden geleden

Reactie op Denise29

Ik heb hiervan het zwarte ledikantje via marktplaats en heb hetzelfde, echt ...
Helpt dreft op een "schuursponsje niet ?? Ik heb dit ook eens met een kast gehad die mooi schoon gekregen met echte dreft. Maar was niet van dit merk. Hoop voor jullie dat het helpt🍀🍀🍀

5 maanden geleden

Water met azijn en baking soda zou ik eens proberen, als je dat nog niet gedaan hebt.

5 maanden geleden

Gek! Wij hebben hier ook een hele zwarte set van, geen last van.

5 maanden geleden

Wij hebben ook deze set, al 2,5 jaar in gebruik, maar ervaren er ook geen problemen mee…

2 maanden geleden

@fritzje: ik heb hetzelfde probleem hier - heb je uiteindelijk een oplossing kunnen vinden?

2 maanden geleden

Reactie op ingievt

@fritzje: ik heb hetzelfde probleem hier - heb je uiteindelijk een oplossin ...
Niet echt, schoonmaken met St. Marc ontvetter. Eerst met een sopje en daarna pure St. Marc op een doekje en het dan eraf vegen (1 richting op), dat gaat wel oké. Het ledikantje doe ik alleen afsoppen.

2 maanden geleden

Reactie op ingievt

@fritzje: ik heb hetzelfde probleem hier - heb je uiteindelijk een oplossin ...
Oh natte schoonmaakdoekjes Lidl, dat werkt goed! Stom dat ik dit niet eerder had geprobeerd 😂.