7 Reacties
vorig jaar
Wij hebben het afgelopen weekend omgebouwd. Onze zoon kan ook nog niet echt zelfstandig zitten maar met een handdoekje aan beiden kanten blijft hij goed rechtop zitten. Hij vindt het zelf ook heel leuk! In de wipper begon hij alleen maar te mopperen, nu niet meer. Alleen letten we erop dat hij er nog niet te lang in zit
vorig jaar
Hier ook bijna 6 maanden en de kidsmill stoel. Het wordt wel aangeraden pas over te gaan als je baby echt zelfstandig en stevig kan zitten. Ik blijf dus nog wat langer de newbornset gebruiken.
vorig jaar
Reactie op MoedigeBos436408
Wij hebben het afgelopen weekend omgebouwd. Onze zoon kan ook nog niet echt ...
Vind jij het zitgedeelte van de kidsmill stoel ook zo smal? Viel mij gelijk op toen we hem hadden omgebouwd..
vorig jaar
Reactie op MoedigeBos436408
Wij hebben het afgelopen weekend omgebouwd. Onze zoon kan ook nog niet echt ...
Ja hier wordt het echt aan de krappe kant, en ik denk dat hij het ook wel leuk zou vinden inderdaad! Het gaat dan echt alleen om de momenten van fruit en groente hapjes. Dat is dan wel weer veiliger denk ik omdat hij dan rechter op zit..
vorig jaar
Wij hebben hem afgelopen weekend omgebouwd, bijna 5,5 mnd. Ze wilde zelf niet meer in de newborn set.
Wij hebben ook zo’n plankje aan de kidsmill zitten en daardoor zit ze nog extra stevig. Wel zit ze er maar max 15 min per dag in.
En oh ja ik had als tip gekregen het voetenplankje te verhogen, mochten ze stikken dan is het reflex om zichzelf af te zetten werd mij verteld.
vorig jaar
Reactie op zoerosalie
Vind jij het zitgedeelte van de kidsmill stoel ook zo smal? Viel mij gelijk ...
Ja heel erg. Dat hadden wij niet gezien. Ik ben benieuwd hoe lang hij erin past