Ik ben benieuwd
Hoeveel wogen jullie voor de zwangerschap,
eind zwangerschap en na de bevalling…
Voor m’n eerste zwangerschap: 57KG
Einde: niet gewogen🤣
Maand na m’n bevalling: 85
Na 5 maanden de overige kilo’s kwijt
Deze zwangerschap:
Ervoor: 65 kg
Week voor bevalling: 97 kg😖
Ben benieuwd hoe snel of lang het gaat duren voor ik weer op gewicht ben. Ik hou veel vocht vast dus ben benieuwd 🤣
86 kg voor de zwangerschap
De dag van bevalling (ben in 2 dagen veel vocht gaan vasthouden) 88 kg
Vandaag de dag na de geboorte 77kg!
Ik verwacht dat ik nog wel meer ga afvallen ivm de borstvoeding 😵💫
In oktober 65.4 kilo en nu 79.2 (ben 40 weken)
Vind het zelf best veel maar ik heb dan ook meer en ongezonder gegeten. Als ik over een half jaartje op 70 zit ofzo dan ben ik al best blij.😁 65 is mijn streefgewicht maar het gaat me vooral om een gezond lijf, niet te hoog vetpercentage. Heb ook zin om tzt weer wat sportoefeningen te doen en langer te wandelen enz
Voor zwangerschap 105
Dag van bevalling 112
Twee weken na bevalling (eigenlijk rond eerste week al) 100,5
Hopelijk niet te hard naar beneden, maar nog wel iets eraf 🙏🏼
Hier eind zwangerschap +16.5
3 dagen na de bevalling nog +10
Een beetje hetzelfde als bij m'n zoontje toen. Bleef langzaam dalen en was denk ik rond 9 maanden post partum weer op mn oude gewicht. Hopelijk mag het nu ook weer zo lopen ☺️
Ik ben m’n hele zwangerschap (maar) 3 kg aangekomen…van 89 naar 92. Volgens alle controles bij vk groeit baby goed, maar vind het wel gek omdat online staat dat gemiddeld 10 kg normaal is. Heb ook geen last gehad van misselijkheid of overgeven. Nog iemand ervaring mee? 🫣
Voor zwangerschap: 64 kg
39 weken: 93/94 kg
Ik ben benieuwd hoeveel ik straks kwijt ben, volgens de verloskundige zal ik direct veel kwijt raken omdat ik heeel veel vocht vast hou ik m’n hele lichaam, dus we gaan het zien 😅