Hi mama’s ik heb de eerste kgb uitbetaling gehad. Er staat voorschot op en dan is het, het dubbele. Heeft iemand dit ook gehad? Krijg ik dan volgende maand niks?
Ook staar er aug/sep
Zij is in begin Juli geboren? Iemand anders hetzelfde?
Je krijgt een voorschot, dus de uitbetaling van vandaag is voor september. In augustus had je ook al recht erop aangezien je kindje van juli is. Daarom krijg je dat ook nog
Ik krijg volgende maand 3x de toeslag uitbetaald. Van aug, van sep en van okt (ze betalen voorruit). Deze maand heb ik de toeslag alleen voor mijn 1ste dochter ontvangen
Ik krijg volgende maand 3x de toeslag uitbetaald. Van aug, van sep en van o ...
Hier ook! Was zo verward haha, ik dacht dat het de volgende maand na geboorte was maar er staat bij mij vanaf 20 september krijg je de aangepaste toeslag
Hier ook! Was zo verward haha, ik dacht dat het de volgende maand na geboor ...
Ja stond bij mij idd ook, maar vond t ook gek. Dacht achja t zal wel t komt vast wel vandaag. Niet dus.. haha maar volgende maand gelukkig weer als hoe het hoort
Ik zie nu ook dat ik vanaf oktober krijg inderdaad. Ons zoontke is 27 juni ...
Nee is heel naaiend. Bij mn eerste dochtertje (2 mrt geboren) kreeg ik wel gewoon kinderbijslag in april.. ligt echt aan de datum waarop je kindje geboren is
Ik krijg pas kinderbijslag van mn 2e kindje in jan.. omdat ze pas 17 juli g ...
Volgens mij hoor je gewoon het volgende kwartaal wel kinderbijslag te krijgen. Dat zou dan oktober zijn. Alleen die van juli-aug-sept loop je mis vanwege de geboortedatum