9 Reacties
2 maanden geleden
Op Instagram volg ik @ontwikkelingsspeelgoed, account van een kinderfysiotherapeut en zij deelde deze week een artikel van een iemand waarvan de clou is dat kinderwagens teveel voor ouders worden ontwikkeld (dus bijv compacte bak) ipv voor wat goed is voor de ontwikkeling van de baby. En clou was oa dat door de kleine ligbakken, kinderen veel sneller in het zitgedeelte gezet worden dan goed voor ze is. Eigenlijk pas als ze echt zelf al zelfstandig kunnen zitten...
2 maanden geleden
Reactie op marieke9392
Op Instagram volg ik @ontwikkelingsspeelgoed, account van een kinderfysiot ...
Jeetje bizar eigenlijk dan hè.. we willen toch allemaal het beste voor ons kindje🥺 heeft dit Instagram account ook een aanrader voor een kinderwagen die dan wel voor het kind het beste is?
2 maanden geleden
Oh nee niet doen hoor ik weet hoe verleidelijk het is maar mag pas echt rond de 6 maanden wanneer ze zelfstandig kunnen zitten.
2 maanden geleden
Reactie op coco1109
Jeetje bizar eigenlijk dan hè.. we willen toch allemaal het beste voor ons ...
Ik heb gezocht of ik t artikel dat zij deelde nog kon vinden, maar helaas... Ze deelde volgens mij geen merk, maar wel wenselijke afmetingen voor een kinderwagenbak. Wellicht kun je Joyce, de kinderfysio van het account, een berichtje sturen of ze t artikel wil delen