21 Reacties

5 dagen geleden

Wij zijn laatst op vakantie geweest, onze dochter was toen3,5 maand en wij hebben de buggy gewoon mee genomen. Deze kan helemaal plat dus kon ze gewoon lekker liggen!

5 dagen geleden

Hoi! De buggy joolz aer is echt top. De nieuwste variant (+) kan zelfs helemaal plat. Je kunt ook een buggy huren voor 2 weken, bijvoorbeeld de joolz aer met een wandelwagen bak, dan hoef je niets nieuws aan te schaffen en kun je je eigen day+ thuis laten;)

5 dagen geleden

Reactie op XCharlot

Wij zijn laatst op vakantie geweest, onze dochter was toen3,5 maand en wij ...
Ja ik denk ook inderdaad dat we een buggy mee gaan nemen omdat deze lekker makkelijk en handig zijn. Heeft jouw dochtertje lekker kunnen slapen in de buggy?

5 dagen geleden

Reactie op PaulinaP

Ja ik denk ook inderdaad dat we een buggy mee gaan nemen omdat deze lekker ...
Jaaaa dat ging echt helemaal goed!! Wij hebben de joolz air

5 dagen geleden

Wij nemen denk ik ook gewoon een buggy mee, gaan ook naar Turkije. Op de platste stand. Onze dochter is 3,5 maand dan

5 dagen geleden

Je kunt bij reisbaby een yoyo huren met zo'n Newborn ding. Die mag zelfs mee als handbagage zodat je ook nog evt een Maxicosi mee kan.

5 dagen geleden

Reactie op Stroopwafels

Je kunt bij reisbaby een yoyo huren met zo'n Newborn ding. Die mag zelfs me ...
Dit, wij zijn net terug en deze gehuurd. Hele fijne oplossing!

5 dagen geleden

Wij hebben laatst onze Joolz Geo meegenomen naar het buitenland in zo'n reistas!

5 dagen geleden

Reactie op FRL91

Wij hebben laatst onze Joolz Geo meegenomen naar het buitenland in zo'n rei ...
Mag ik vragen wat voor reistas je hiervoor gebruikt hebt? Wij reizen binnenkort ook ook met dezelfde kinderwagen en wil er ook iets omheen ter bescherming. En is dit goed bevallen? Ben bang dat onze wagen gaat beschadigen als ik zie hoe ze soms met koffers omgaan..

5 dagen geleden

Ik ben naar turkije geweest met mijn dochter die toen 10 weken was. Ik heb via reisbaby een kinderwagen gehuurd de joolz aer+ reiswieg :)

5 dagen geleden

Wij zijn ook met 4/5 maand op vakantie geweest. Zelf de Joolz Aer aangeschaft (want later toch buggy nodig) en de reiswieg voor de Joolz Aer gehuurd. Kon mee tot de gate en gaat daarna wel in het ruim. Maar wel veel compacter en lichter dan een gewone wandelwagen. Handiger op locatie ook!

5 dagen geleden

Net terug, wij hebben een kinderwagen zak gekocht ging prima. Bugaboo donkey2 van de grote zus. De kinderwagen is al geweest naar Lanzarote, Mexico en nu naar Alicante. Mag echt niet klagen. Gaat best goed met zo'n zak eromheen.

4 dagen geleden

Reactie op Mlisz88

Net terug, wij hebben een kinderwagen zak gekocht ging prima. Bugaboo donke ...
Welke kinderwagenzak hebben jullie goede ervaringen mee?

4 dagen geleden

Wij zijn nu op Ibiza en hebben onze eigen kinderwagen meegenomen, uppababy vista. Moet zeggen dat ik blij ben dat we onze eigen kinderwagen mee hebben, vind die reiswagens toch wel erg klein en laag en hier weet ik dat hij er goed in slaapt! Als hij eenmaal 6maanden+ en zelf kan zitten is dan zo'n buggy prima maar nu die reiswieg nog erg fijn. Hebben van uppababy de reistas gekocht maar een reistas die ik veel voorbij zag komen is de Stokke prampack, kan je ook huren en is voor bijna alle kinderwagens geschikt. Wij stopten er ook nog een pak voeding, pak luiers en een dekentje bij in! Lever je bij de gate in maar dat moet vaak ook nog met zo'n reisbuggy, ook al staat er dat hij als handbagage meekan dat is zeker niet overal zo (Transavia bv niet). Veel plezier alvast!

4 dagen geleden

Je kan ook een buggy met reiswieg huren op Tiny library. Misschien is dat een optie ? Hoeft je eigen wagen niet mee.

4 dagen geleden

Reactie op Merel2027

Welke kinderwagenzak hebben jullie goede ervaringen mee?
Wij hebben deze.

4 dagen geleden

Reactie op Mlisz88

Wij hebben deze.
Werkte prima. Zit nog geen gaatje in. En hij is echt groot!!

4 dagen geleden

Wij hebben een reisgids gekocht via marktplaats en onze eigen kinderwagen meegenomen. Veel goedkoper en waren super blij dat deze mee was, want de beste man heeft heel wat dutjes gedaan hierin :-)

4 dagen geleden

Ben momenteel in Spanje met een 16 weken oude baby. Wij hebben onze eigen kinderwagen (Cybex Priam) meegenomen in een Stokke PramPack. Hebben getwijfeld om de buggy mee te nemen, maar super blij met deze keuze. Onze zoon kan nu gewoon lekker rustig slapen als we onderweg zijn of uiteten. Naast de kinderwagen hebben we nog extra spullen voor hem in de PramPack gestopt, zoals luiers, voeding, speelkleed. Ook daar super blij mee gezien ik nergens Pampers en Nutrilon heb kunnen vinden. Inleveren op Schiphol is ook super easy, dus ik zou niet twijfelen en vooral niks nieuws kopen 😉

4 dagen geleden

Reactie op Mlisz88

Wij hebben deze.
Wij hebben deze ook, heel fijn ding! En groot genoeg om luiers enzo in mee te smokkelen 😂