17 Reacties
4 dagen geleden
Reactie op Renee3
Wij hebben een andere kinderwagen maar toch ook al sinds dit weekend de and ...
Ja als goed is kan dat inderdaad ook bij de joolz bak dus je zegt eigenlijk gewoon doen ? Want op sommige sites lees ik dat ze eerst moeten kunnen zitten
4 dagen geleden
Reactie op Djudjux
Met 5 maanden.
Ow dus ik kan dat makkelijk ombouwen als ik volgende week dagje weg ga want die bak kan ook gewoon plat toch
4 dagen geleden
https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-juli-2024/baby-in-wandelwagenzitting-voor-6-mnd-pwlxNO9?utm_source=24Baby&utm_medium=app
4 dagen geleden
Reactie op Trotsemoeder142801
Ow dus ik kan dat makkelijk ombouwen als ik volgende week dagje weg ga want ...
Jaa klopt. Heb een joolz geo en ik vind dat het zitje platter kan als de maxi cosi. Als ze zelfstandig kunnen zitten is natuurlijk het best maar mijn zoontje vond de bak ook echt vreselijk, en chillt en slaapt heerlijk in zijn zitje.
4 dagen geleden
Reactie op KayleeIJ
Met 5 maanden gedaan maar de bak kan ook semi liggend dus kon al eerder wis ...
Ja als ik het goed zeg kan de bak ook liggend want je bouwt de ligbak om naar een zitting
4 dagen geleden
Reactie op Djudjux
Jaa klopt. Heb een joolz geo en ik vind dat het zitje platter kan als de ma ...
Ja dat probleem heb ik dus ook de bak vind die even leuk en dan moet ik alles weer open ritsen zodat die rond kan kijken dus het liefst zit hij in de maxi Cosi zodat hij rond kan kijken maar ook daar komt die telkens omhoog net zoveel tot die een keer moet spugen er door 😆 en om daar nou hele dag in te liggen als je weg gaat lijkt mij ook niet goed dus dacht ik ik bouw mijn bak gewoon om dan kan die zitten en kijken en als die slaapt plat leggen maar wist niet of meerdere dag al deden met 5 maanden sorry heel verhaal 😆😆
4 dagen geleden
Reactie op Charis91
Ik heb heb hem omgebouwd met 5,5 maand. Niet in de zit positie maar in de l ...
Ja je kunt hem op verschillende standen zetten toch ik dacht als ik hem een beetje schuin zet kan het misschien geen kwaad en kan die toch zo mee naar een dagje weg
4 dagen geleden
Reactie op Charis91
Ja heben wij ook gedaan toen we een dagje weg gingen. Zodat die wat kon zie ...
Dat stelt me alweer gerust
4 dagen geleden
Reactie op Renee3
Ja ik zou het doen! En vooral niet al helemaal rechtop wanneer ze nog niet ...
Nee ik dacht gewoon beetje schuin dat hij halft zit / ligt iets schuiner als de maxi Cosi
4 dagen geleden
Reactie op Nynke_93
Met 4,5 maand al omgebouwd. Is een groot succes.
En dan de bak een beetje schuin ?