11 Reacties

2 jaar geleden

* geen ervaring met 2 kindjes, maar misschien helpt dit* Ik heb letterlijk gister een cybex gazelle s aangeschaft. Nu voor het eerst zwanger, maar met in mn achterhoofd dat er eventueel een tweede kindje bij kan. Voordeel van deze is dat je heel soepel vrij veel kunt aanpassen. Zit een reiswieg en een stoeltje bij, zodat je kan wisselen als je kindje groter wordt, maar je kunt ze er ook allebei tegelijk op zetten (en net een koppelstukken kan er ook een maxi cosi op). En wieg/stoeltje kan op 4 verschillende hoogtes. En als je er later nog een stoeltje bij koopt kunnen er ook 2 stoeltjes op als je kindjes wat ouder worden (als de 1e dan überhaupt er nog in wil, anders kan er ook nog een neerijdplankje bij). Verder klein opklapbaar, goede vering, grote wielen en ook met 2 kids nog redelijk veel ruimte voor bv boodschappen. Eventuele nadelen; je kindjes zitten achter elkaar bij deze. En de prijs (ik werd gelukkig gesponsord door schoonmoeder). Tip; Ga langs bij een grote prenatal winkel op een rustig tijdstip. Daar kunnen ze je advies geven en staan veel wagens tentoongesteld, zodat je kunt kijken/testen wat je zelf fijn vind! Heeft mij heel erg geholpen want was totaal de weg kwijt tussen alle opties. Heb ook wagens gezien waar 2 kindjes van verschillende leeftijden naast elkaar zitten https://www.babyentiener.nl/cybex-kinderwagen-2-in-1-gazelle-s-black-moon-black.html?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw_LOwBhBFEiwAmSEQAWIYbUJRHyBnYcvvZNjtV0sqiokU2dMGk1h8qpXCNebqrYksa16qYxoCEa8QAvD_BwE Je hebt hier solo of mono (inclusief reiswieg en stoeltje) De duo versie krijg je er een extra stoeltje al bij. En de twin versie is dacht ik met 2 reiswiegjes en 2 stoeltjes

2 jaar geleden

Hier om dezelfde reden voor de uppababy vista gegaan. Vonden die net wat comfortabeler rijden dan de cybex. Bugaboo donkey vond ik ook een hele mooie wagen maar echt te duur 🙈

2 jaar geleden

Ik heb een buggaboo gekocht via marktplaats. Ik heb er straks 3 op de wagen. 1 in de reiswieg,1 in t zitten en 1 op t plankje. Voordeel is dat je alles van stof kan uitwassen in de wasmachine. Daarom durf ik 2e hands wel aan. Ik vind t niet gezellig voor de kinderen dat ze onder/boven elkaar zitten.. naast elkaar lijkt mij leuker ook qua uitzicht voor de kinderen.

2 jaar geleden

Onze kindjes schelen 20 maanden. We hebben nu de bugaboo fox (niet na gedacht over een tweede) we gaan nu voor de bugaboo donkey duo. Vind het gezelliger als ze naast elkaar zitten, dan bijvoorbeeld onder/boven of achter elkaar.

2 jaar geleden

Hier zit straks 22 maanden tussen de jongens. Wij zijn bewust niet voor een duo wagen gegaan. Wilde geen nieuwe wagen aanschaffen voor een korte periode. Hebben nu een just sit. Dit is een zitje die je op je kinderwagen kan bevestigen. Super handig en licht waardoor hij makkelijk mee te nemen is.

2 jaar geleden

Wij hebben een Bugaboo donkey 5 duo. Ideaal omdat je beide naast elkaar kan hebben. Wij gaan m alleen gebruiken als we echt lange afstanden gaan maken (Maud is bijna 3 als zusje geboren wordt) omdat we dan vinden dat Maud niet die hele afstand hoeft te lopen en of op de meerijdt plank hoeft te zitten haha We hebben ook een Bugaboo cameleon 3 voor de bossen en als standaard gebruiken wij onze nieuwe fox 🦊 (ik hou van Bugaboo haha) Voor een kindje van 1.5 zou ik zelf t liefste een wagen willen naast elkaar en niet voor elkaar of boven elkaar. Ik zie hoe onhandig dat is als t kindje er dan toch uit wil om te lopen of dergelijke en dan moet je vaak heel dat ding verbouwen om je kind er uit te halen haha (Wij hebben overigens niet bewust de donkey gekocht voor als duo wagen, aangezien ik eigenlijk maar 1 kind wou maar deze kwam super voordelig voorbij op mp van iemand die hem niet in haar Aygo kreeg 🤣 en hij was ook nog is een geweldige kleur)

2 jaar geleden

Ik heb een duowagen overgenomen van Easywalker toen we de tweede kregen. Ik vind het heerlijk. In de wagen gaan is veel minder gedoe want met 2 is alles beter hier ;). We nemen m mee naar de dierentuin enzo. Met 1 wagen was er ruzie wie wanneer erin kon. Inmiddels komt nummer 4 en hij staat weer klaar :)

2 jaar geleden

Wij zijn voor de Uppababy vista v2 gegaan. Smalle duowagen waar beide kindjes naar voren kunnen kijken als ze in het zitje zitten. We gebruiken hem nu als enkele wagen en hij is echt super! Handig in en uit te klappen, rijdt soepel en zelfs met 2 kindjes erin blijft hij stabiel en soepel rijden. Nog getwijfeld over de cybex gazelle s, maar bij het uitproberen bleek dat de zitjes daarvan erg krap zijn. Verkoopster gaf ook aan dat mensen daar vaak klachten over hadden. Onze dochter van nu 17 maanden kon nog net in het zitje. Erg smal en de zonnekap kon nog net uitgeklapt worden. En ze is zelfs klein van stuk, maatje 80 nu net.

2 jaar geleden

Ik heb een duowagen overgenomen van Easywalker toen we de tweede kregen. Ik ...
Welke van de harvey heb jij?

2 jaar geleden

Ik heb de Joolz geo 3 duowagen, echt ideaal en je klikt hem zo weer naar een enkele wagen