3 Reacties
één maand geleden
Hier zit ik ook een beetje mee, we hebben een bungalow dus niet een andere verdieping maar babykamer wel aan de andere kant van het huis. We horen haar op onze kamer niet huilen zonder babyfoon. Ze is nu 10 weken en blijft voorlopig nog bij ons, maar kan mij er nu al druk om maken.. Wat als ze daar straks ligt en de babyfoon het plotseling niet meer doet en we niet doorhebben dat ze huilt en dat soort scenario's 🙈
Niet echt een helpend verhaal bedenk ik me nu, maar ook wel benieuwd hoe andere ouders dat doen 😅 Haar tot haar 18e op onze kamer houden is ook niet echt een optie 🤣
één maand geleden
Reactie op Boomklevertje
Hier zit ik ook een beetje mee, we hebben een bungalow dus niet een andere ...
Precies dit inderdaad. Heb daar toch een beetje angst voor. Daarom ook benieuwd naar ervaringen van anderen inderdaad. Onze dochter is met 6 weken naar haar eigen kamer gegaan. Maar die slaapt wel op dezelfde verdieping als ons
één maand geleden
Hoi, wij slapen zelf beneden en onze peuter slaapt boven, de baby straks ook, gaat met 6 maanden naar haar eigen kamer.
Bij de eerste gebruiken we altijd een babyfoon (zonder camera), werkt super goed. Hebben hem zo afgesteld dat we niet van ieder kuchje meer wakker worden. Maar bij de baby stellen we hem straks denk ik weer wat gevoeliger af in het begin. We hebben dan voor beide een babyfoon aan staan.
Bij de peuter gaat het dus super goed en straks bij de kleine heb ik denk ik wel de behoefte om nog even te kijken hoe ze in bed ligt etc voor we zelf gaan slapen, maar het went snel genoeg.