5 Reacties

6 dagen geleden

Wij hebben het geprobeerd toen onze oudste bijna 4 was en de middelste 2 was voor hun niet echt een succes ze hadden het veel te gezellig. Lukte wel als de een al sliep en de ander later naar bed ging. Dus zou er op tijd mee begin. We hebben het een maand geprobeerd nen dan weet de jongste niet beter. We hebben de luxe om nog een kamer te hebben. Ik zelf heb ook altijd een kamer moeten delen als kind heb het nooit vervelend gevonden en nooit last van elkaar gehad

6 dagen geleden

Wij wonen nu nog in een appartement met naar 2 slaapkamers en 2 meiden (de oudste wordt in maart 4 en de jongste is 5 maanden). Onze oudste wil dolgraag met haar zusje samen slapen en vraagt er echt elke dag om, haha. We hebben een wiegje in haar kamer staan waar we de jongste leggen als de oudste gaat slapen. Ook eerst nog wel even de kleine naast grote zus als we voorlezen en een liedje zingen. Als ik zelf naar bed ga, neem ik de baby weer mee om te voeden en daarna slaapt ze op onze kamer verder. We hebben gelijk besproken dat er twee regels zijn: je mag je zusje niet optillen en niets op haar gezicht leggen. Ze lijkt dit langzamerhand steeds beter te snappen, maar ik heb ze nog niet nachtenlang samen op een kamer durven laten slapen. Hoe goed grote zus het ook bedoelt, ze doet soms echt heel onvoorzichtig. Als onze jongste 's nachts niet meer elke drie uur gevoed hoeft te worden en sterk genoeg is om een doek weer van haar gezicht te trekken, mogen ze van mij wel samen slapen. Jullie kennen jullie oudste zelf het beste. Misschien zou dat al wel goed gaan en kun je het een keer uitproberen. Hier helpen verschillende bedtijden het beste daarbij.

6 dagen geleden

Hier 3 slaapkamers en een zoo. Van 4, 2 en een tweeling van 6 maand. De oudste 2 liggen hij elkaar en de tweeling straks ook! De oudsten gingen bij elkaar vanaf net 2 en 3,5 jaar. Eerst even haat liefde en weken lang geklets tegen elkaar, soms irritetienlmdat de ander wil slapen. Maar nu geen kind meer aan! En ze slapen prima door als de ander hoest of huilt in de nacht :)

6 dagen geleden

https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-september-2022/wanneer-samen-op-1-kamer-QOYOmzO?utm_source=24Baby&utm_medium=app Zie nog meer antwoorden ☺️

6 dagen geleden

Ik heb een zoontje van 2 jaar en 3 maanden en een dochtertje van bijna 6 maanden. Ze slapen sinds deze week samen in https://www.cozycott.com/nl. Ideaal! Heel blij mee. Eerst mijn zoontje een maand laten wennen aan zijn nieuwe bed, daarna zijn zusje erbij. Ze worden niet wakker van elkaar. Ze gaan samen naar bed. Samen het bedritueel, daarna speelt hij nog wat in de kamer, zij krijgt een fles en dan naar bed. Hij brabbelt nog wat maar valt daarna in slaap