33 Reacties

13 dagen geleden

Ik had alleen beetje verhoging (dan klopt je hart ook wat sneller) een dagje of 2. En wat moe.

13 dagen geleden

Nee helemal niks alleen mn arm was een beetje beurs

13 dagen geleden

Dankjewel dames voor jullie reactie

13 dagen geleden

Ik ben er doodziek van geweest :') maar dat is bij iedereen anders!

13 dagen geleden

Reactie op Kells1986

Ik ben er doodziek van geweest :') maar dat is bij iedereen anders!
Wat voelde jij voor bijwerkingen en hoeveel dagen hield het aan

13 dagen geleden

Ik had geen klachten, maar werd bij het prikken wel gewaarschuwd dat ik er best ziek van zou kunnen worden de volgende dag

13 dagen geleden

Ik heb ook nergens last van gehad, alleen beetje spierpijn in m'n arm.

13 dagen geleden

Ik had de dag erna flinke hoofdpijn en verder tot de dag van vandaag (vaccinatie is nu 11 dagen geleden) een bewegingsbeperking in mn schouder. Het wordt minder maar blijft aanwezig en is gewoon echt vervelend. Kan amper op mijn rechterzij slapen en omdraaien in mn slaap is ook ellende. Doet dan zeer bij het heffen van mn arm. Ik vroeg me ook af of de vaccinatie goed gezet was maar kreeg te horen dat het best wel even kon duren en mn arm gewoon meer moest bewegen. Ik wacht gewoon af hoor maar t voelt niet echt als spierpijn eerder een schouderblessure 🥲 had de vorige zwangerschap geen klachten na het vaccin

13 dagen geleden

Reactie op kaout123

Wat voelde jij voor bijwerkingen en hoeveel dagen hield het aan
Een soort buikgriep, dik 2 weken. En flinke koorts. :)

13 dagen geleden

Geen klachten gehad

13 dagen geleden

Helemaal niks van gemerkt!

13 dagen geleden

Ja ik had hartkloppingen/snelle hartslag. Een uur na het vaccin kreeg ik een melding van mijn smartwatch dat mijn hartslag in rust heel hoog was. Dag erna ook nog last van gehad. Verloskundige gaf aan dat het inderdaad een reactie was op het vaccin. Dus zolang je dit hebt even gas terug en rustig aan doen!

13 dagen geleden

Reactie op Momtobe082024

Geen klachten gehad
Dat is echt fijn!!

13 dagen geleden

Reactie op lisk23

Ja ik had hartkloppingen/snelle hartslag. Een uur na het vaccin kreeg ik ee ...
Ik kreeg het 2 uur na het vaccin was heel even schrok ervan en ik zat bij de speeltuin met de kids en af en toe bezig met de kids Maar nu is het weg bij jou ?

13 dagen geleden

Ik had weinig last. Eerste dag echt wel spierpijn in die arm, daarna nog wel 5 dagen dat echt alleen de geprikte plek (rondje van 10 cm ongeveer)nog wat spierpijn/blauwe plek gevoel had. Verder niks.

13 dagen geleden

Ik heb hem vanochtend gehad maar (nog) nergens last van. Hartkloppingen en een hogere hartslag zijn sowieso tijdens een zwangerschap heel normaal omdat je meer bloed in je lichaam hebt en je hart harder moet werken. Ik denk dat je dit misschien onbewust linkt aan het vaccin omdat je er inderdaad bij na gaat denken

13 dagen geleden

Reactie op AnoniemLwd

Ik heb hem vanochtend gehad maar (nog) nergens last van. Hartkloppingen en ...
Ja denk het wel want sinds de middag voel ik niks en voel me tot nu toe gewoon goed alleen licht pijn aan mijn arm waar ik ben geprikt

13 dagen geleden

Reactie op kaout123

Ja denk het wel want sinds de middag voel ik niks en voel me tot nu toe gew ...
Gelukkig, hopelijk blijft het zo!❤️

12 dagen geleden

Had wel wat last van mijn arm en in het algemeen wat minder fit voelen maar ben heel blij dat ik hem genomen heb want nu is er kinkhoest op de opvang van m’n dochter!

12 dagen geleden

Voelt het vaccin en de bijwerkingen een beetje hetzelfde als bij het corona vaccin? Daar kreeg ik ook koorts van voor 2 dagen