1409 Reacties
10 maanden geleden
Reactie op TMG94
Ik heb zoveel zin in een broodje carpaccio en filet americain. 😒
Same girl same het is soms zo erg dat ik smoesjes ga verzinnen zoals; sommige moeders roken en vaak zijn die babys is ook ok en dingen als vroeger waren ze ook niet zo streng en ik ben ook gezond 😝. (Slaat natuurlijk ook nergens op maar de craving is REAL)
10 maanden geleden
Reactie op TMG94
Ik heb zoveel zin in een broodje carpaccio en filet americain. 😒
Herkenbaar!! Vega versie van Filet Americain bood voor mij oplossing voor deze craving 😅😄
10 maanden geleden
Reactie op ReneeKoopman
Herkenbaar!! Vega versie van Filet Americain bood voor mij oplossing voor d ...
Welke dan? Tijdens mijn vorige zwangerschap vega filet gehad van de vegetarische slager maar vond het helemaal niks 😅
10 maanden geleden
Reactie op Tessa_wensmama
Welke dan? Tijdens mijn vorige zwangerschap vega filet gehad van de vegetar ...
Zijn er tegenwoordig meerdere! Je hebt verschillende van AH huismerk maar ik vind die van Kips best lekker 😊. Nothing like the real thing natuurlijk, maar echt goed te doen!
10 maanden geleden
Ergernis: opmerkingen van mensen over zwangerschapsverlof. Zoals: 'wat ga je al die tijd doen?' 'Ik zou me echt gaan vervelen.' 'Jij hebt lekker lang vakantie.' 😵💫
Uhhh bevallen en daarna voor het eerst in mijn leven voor een baby zorgen?
10 maanden geleden
Saté halen en dan zien dat het te roze is van binnen 😭. Nu de garnalen niet meer mogen zijn de keuzes wel erg beperkt in restaurants 😭
En ik mis een goed biefstuk met een goed glas bijpassende wijn (ik ben geen alcoholist, ik heb de afgelopen jaren amper gedronken door zwangerschappen en borstvoeding, maar als het niet mag dan wil ik het 😭)
10 maanden geleden
Reactie op kich
Ik eet geen vlees. Maar ik meen me te herinnering dat je dit wel mag eten a ...
Dit heeft mijn verloskundige inderdaad ook gezegd. Zolang je het minimaal 48 invriest, kan het geen kwaad!
10 maanden geleden
Ik was even vergeten hoe veel PIJN bandenpijn ook alweer deed 😫😫😫😫😫 #ffklagen
10 maanden geleden
Die slapeloze nachten om ieder miezerig ding. Dan plassen, dan honger, warm, koud, misselijk. En lig ik dan weer eindelijk. Moet ik weer plassen 😤
10 maanden geleden
Een dochter die al een paar weken in de 18mnd slaapregressie zit. Kapot.
10 maanden geleden
Reactie op momlin
Ik kan gewoon niet slapen. Geen enkele nacht. De hele nacht denk ik aan ete ...
Herkenbaar. Overdag val ik bijna in slaap en midden in de nacht vraag ik me ineens af of baby's in de buik nu al duimen 😓