1409 Reacties

5 maanden geleden

In mei een nieuwe droger gekocht.... deze maakt sinds gister vreemd geluid en moer dus een monteur komen. Auto die nog even met motorlampjes naar de garage moest, conclusie condensor kapot en kosten rond de 800euro😩 Vraag me af wat er nog meer kapot gaat voor de kleine komt

5 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

In mei een nieuwe droger gekocht.... deze maakt sinds gister vreemd geluid ...
Heb je geen garantie dan ?

5 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Heb je geen garantie dan ?
Jazeker, maar die monteur moet nog afspraak maken🙃 dus afwachten hahaha

5 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Jazeker, maar die monteur moet nog afspraak maken🙃 dus afwachten hahaha
Ah bah. Dat is balen

5 maanden geleden

Hoi ik moet echt even klagen😂 Ik ben me een potje stront chagerijnig hè. Vanochtend janken omdat m’n dochter haar kledingkast echt uitpuilt en ik weer na 2 weken een nieuw systeem moest verzinnen. Nu gedaan. Zweet me rot, heb trek maar nergens zin in, heb een klein huis en iedere dag als ik het opruim ligt die commode weer vol. Ik word echt even gek op het moment. Alle muren komen op me af en ik ben echt zo klaar voor de bevalling. Meer die CONSTANT die commode plotseling weer vol hebben liggen? Ben echt niet te harden nu en m’n vriend vind het hilarisch omdat het om zulke stomme dingen gaat😂

5 maanden geleden

In huis is alles eigenlijk wel klaar, maar ik raak fysiek zó op (ischias en bekkeninstabiliteit) Daarbij hebben we nog geen naam Nog geen geboortekaartje Onzekerheid over mijn werk (word m’n contract verlengd -deze loopt af tijdens m’n verlof-, kan ik überhaupt weer direct aan t werk fysiek gezien) En ik ben vandaag 36w, dus de tijd begint echt wel te tikken Dus stress stress, en ik hou van duidelijkheid dus dat werkt allemaal lekker mee (en natuurlijk de onzekerheid van wanneer de bevalling begint mja dat is t ergste niet)

4 maanden geleden

Reactie op itisme01

In huis is alles eigenlijk wel klaar, maar ik raak fysiek zó op (ischias en ...
Misschien kunnen we helpen met de naam? 😏

4 maanden geleden

Ik word GESTOORD van m'n CTS. Ik probeer het geboortebord te schilderen maar ik moet elke 5 minuten m'n kwast neerleggen zodat er weer bloed naar m'n vingers kan stromen. En 3 minuten later begint het weer te verkrampen, tintelen, alles. En niet alleen met schilderen uiteraard maar ook gewoon met kleine huishoudelijke taken. Echt bloedvervelend.

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Misschien kunnen we helpen met de naam? 😏
Inspiratie/hulp is zeker welkom🥲, dus kom maar op haha! We krijgen een jongetje, m’n vriend is gek op de naam ‘Zion’ maar ik kan er niet aan wennen🙈 Geen gekke eisen verder, alleen geen Djaylano/Djayden achtige🫣

4 maanden geleden

Reactie op itisme01

Inspiratie/hulp is zeker welkom🥲, dus kom maar op haha! We krijgen een jon ...
Dion?

4 maanden geleden

Reactie op itisme01

Natan, Nolan, Bram, Boaz, Jens, Olivier, Oscar, Ivan, Ivar, Hugo, Ezra, Milan, Levi, Vince Roep maar wat namen ;) ik hoop dat je eruit komt!

4 maanden geleden

Reactie op itisme01

Prachtig, Zion! Maar je moet het wel allebei voelen natuurlijk. Wij vonden het ook meeega moeilijk om weer een jongensnaam te vinden, maar gaan uiteindelijk voor Joshua :)

4 maanden geleden

Reactie op itisme01

Logan Otis Djem Kay Jim Bruce Glenn Owen

4 maanden geleden

Wat een vreselijk verschrikkelijk depressief K*T weer is het vandaag!! Ik weet wel dat ze regen hadden voorspeld vandaag, maar Waarom. Moet. Dat. Heel. De. Dagggg 😭

4 maanden geleden

Also: Mijn buurjongens hebben een nieuwe Fatbike gekregen van pappie. Zodra ze thuiskomen is het ruzie om wie erop mag fietsen en wie achterop moet, en begint het irritante getoeter op die k*t fiets. Waarom zit er überhaupt zo'n godsvreselijke toeter op zo'n fiets?

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Also: Mijn buurjongens hebben een nieuwe Fatbike gekregen van pappie. Zodra ...
Omdat de kinderen tegenwoordig teveel verwend worden. Ze moeten een mobiel, tablet, fatbike en zakgeld hebben. Waar is de gouden tijd gebleven van gewoon klusjes doen voor wat zakgeld?!? Dan had je niet zoveel van die vreselijke fatbikes. Hopelijk snel een rijbewijs en helm daarvoor, dan zie je geen kids van 8 er meer op

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Wat een vreselijk verschrikkelijk depressief K*T weer is het vandaag!! Ik ...
En iedereen maar, ow straks heb je verlof en kun je lekker genieten van het weer.... Nou niet dus...

4 maanden geleden

Reactie op Mimi86

En iedereen maar, ow straks heb je verlof en kun je lekker genieten van het ...
Van de andere kant, hoe hoger de temperatuur hoe dikker de enkels 🤣 Dus dat is dan wel weer een meevaller

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Van de andere kant, hoe hoger de temperatuur hoe dikker de enkels 🤣 Dus da ...
Ik vind het weer heerlijk🙈 hou niet van hitte, dan zwellen me benen zo op. Door de regen hoef ik de tuin niet te sproeien😁

4 maanden geleden

Mijn vriend die soms denkt, ooh maar dat kan ik toch dit weekend doen.... neeneenee het moet nu! Dit ging vandaag om de lamp in de babykamer ophangen