1409 Reacties
5 maanden geleden
In mei een nieuwe droger gekocht.... deze maakt sinds gister vreemd geluid en moer dus een monteur komen. Auto die nog even met motorlampjes naar de garage moest, conclusie condensor kapot en kosten rond de 800euro😩
Vraag me af wat er nog meer kapot gaat voor de kleine komt
5 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
In mei een nieuwe droger gekocht.... deze maakt sinds gister vreemd geluid ...
Heb je geen garantie dan ?
5 maanden geleden
Reactie op Koekoeksklok
Heb je geen garantie dan ?
Jazeker, maar die monteur moet nog afspraak maken🙃 dus afwachten hahaha
5 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Jazeker, maar die monteur moet nog afspraak maken🙃 dus afwachten hahaha
Ah bah. Dat is balen
5 maanden geleden
Hoi ik moet echt even klagen😂
Ik ben me een potje stront chagerijnig hè. Vanochtend janken omdat m’n dochter haar kledingkast echt uitpuilt en ik weer na 2 weken een nieuw systeem moest verzinnen. Nu gedaan. Zweet me rot, heb trek maar nergens zin in, heb een klein huis en iedere dag als ik het opruim ligt die commode weer vol. Ik word echt even gek op het moment. Alle muren komen op me af en ik ben echt zo klaar voor de bevalling.
Meer die CONSTANT die commode plotseling weer vol hebben liggen?
Ben echt niet te harden nu en m’n vriend vind het hilarisch omdat het om zulke stomme dingen gaat😂
5 maanden geleden
In huis is alles eigenlijk wel klaar, maar ik raak fysiek zó op (ischias en bekkeninstabiliteit)
Daarbij hebben we nog geen naam
Nog geen geboortekaartje
Onzekerheid over mijn werk (word m’n contract verlengd -deze loopt af tijdens m’n verlof-, kan ik überhaupt weer direct aan t werk fysiek gezien)
En ik ben vandaag 36w, dus de tijd begint echt wel te tikken
Dus stress stress, en ik hou van duidelijkheid dus dat werkt allemaal lekker mee (en natuurlijk de onzekerheid van wanneer de bevalling begint mja dat is t ergste niet)
4 maanden geleden
Ik word GESTOORD van m'n CTS. Ik probeer het geboortebord te schilderen maar ik moet elke 5 minuten m'n kwast neerleggen zodat er weer bloed naar m'n vingers kan stromen. En 3 minuten later begint het weer te verkrampen, tintelen, alles. En niet alleen met schilderen uiteraard maar ook gewoon met kleine huishoudelijke taken. Echt bloedvervelend.
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Misschien kunnen we helpen met de naam? 😏
Inspiratie/hulp is zeker welkom🥲, dus kom maar op haha!
We krijgen een jongetje, m’n vriend is gek op de naam ‘Zion’ maar ik kan er niet aan wennen🙈
Geen gekke eisen verder, alleen geen Djaylano/Djayden achtige🫣
4 maanden geleden
Reactie op itisme01
Inspiratie/hulp is zeker welkom🥲, dus kom maar op haha!
We krijgen een jon ...
Dion?
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Also: Mijn buurjongens hebben een nieuwe Fatbike gekregen van pappie. Zodra ...
Omdat de kinderen tegenwoordig teveel verwend worden. Ze moeten een mobiel, tablet, fatbike en zakgeld hebben. Waar is de gouden tijd gebleven van gewoon klusjes doen voor wat zakgeld?!? Dan had je niet zoveel van die vreselijke fatbikes. Hopelijk snel een rijbewijs en helm daarvoor, dan zie je geen kids van 8 er meer op
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Van de andere kant, hoe hoger de temperatuur hoe dikker de enkels 🤣 Dus da ...
Ik vind het weer heerlijk🙈 hou niet van hitte, dan zwellen me benen zo op. Door de regen hoef ik de tuin niet te sproeien😁