1409 Reacties
4 maanden geleden
Ik ben zo zo zo moe 😪😪 Nu een kleine week met verlof, maar met twee kleine mannetjes die ook alle aandacht verdienen, word ik met de dag moeier en ... oeps, ook chagrijniger 🫣 en dan word ik weer kwaad op mezelf, want hoezo ben ik chagrijnig: twee gezonde kinderen, derde lijkt gezond op komst, lieve man die ontzettend hard werkt om straks lekker lang bij ons te kunnen zijn..... ondankbaar kreng dat ik ben 😂😂
4 maanden geleden
Pfff ik ben er zoo klaar mee. Nu 36 weken. Al m'n hele zwangerschap zo ontzettend moe en rugpijn bij alles wat ik doe. Nu al 2 uur in het ziekenhuis omdat ik de baby heel weinig voel. En de baby was vorige week op de echo wat minder gegroeid. Dus deze week extra echo's en afspraken.
Wat mij betreft mag de baby komen (weet dat ze eigenlijk nog even moet blijven zitten)
4 maanden geleden
Meer mensen die last van hun bekken hebben, en dan vooral tussen je benen? Derde zwangerschap, maar nog niet eerder meegemaakt. Man wat ongemakkelijk
4 maanden geleden
Reactie op bootjemaantje
Meer mensen die last van hun bekken hebben, en dan vooral tussen je benen? ...
Yep mijn bekken staan scheef en t lijkt net of daar een bal nu tussen zit te drukken mega irritant.
En nu helemaal met aambeien erbij dat ik helemaal niet meer weet hoe ik moet zitten hangen of liggen 🥲.
De zalf van de huisarts doet geen werk meer, die van a vogel ook niet meer ... Vandaag al 2x wezen douchen (helpt meestal wel goed of t bad in) maar als je 8 a 9x naar de wc moet voor zelfs soepele ontlasting tot diarree... Weet ik t ook niet meer hoor 🥲
4 maanden geleden
Reactie op Annemiek33
Ik ben zo zo zo moe 😪😪 Nu een kleine week met verlof, maar met twee klei ...
Oh deze herken ik. Ze zijn een fijne afleiding omdat ik mentaal altijd wat last heb van de zwangerschap, maar geen enkel punt met rust werkt ook benauwend
4 maanden geleden
Reactie op bootjemaantje
Meer mensen die last van hun bekken hebben, en dan vooral tussen je benen? ...
Mijn bekkeninstabiliteit is zo ernstig dat fysio en manueel therapeut er niks meer mee kunnen😭 Idd veel mn schaambot, maar eigenlijk zit het bij mij overal. Het is maar net hoe ik zit/lig of wat ik heb gedaan. Als ik me omdraai in bed, kraakt het aan alle kanten (mn bekken, niet het bed hahaha) en krijg ik echt van die mega heftige, scherpe pijnscheuten.
Van pure uitputting slaap ik tegenwoordig wel 2 a 3 uurtjes aaneengesloten, maar dan draai ik dus niet, waar ik eerst vaker wakker werd door het draaien. Met als gevolg dat ik weer last heb, doordat ik 3 uur in 1 houding heb gelegen...
Bewegingen van meneertje zorgen ook voor bekkenpijn en soms de sensatie van messteken ergens daar binnen 🥲
Ondanks dat ik oprecht geniet van hem in mijn buik en zijn gespeel enzo, vind ik het ergens niet zo erg om eerder ingeleid te worden 🥹
Heb namelijk ook nog zw.diabetes en spuit insuline. Dus met al die complicaties ben ik inmiddels wel klaar...😵💫🫣
MOD
4 maanden geleden
Morgen 36 weken, en continue die opmerkingen over m'n buik. Wordt daar ZO moedeloos van. Tijdens een zwangerschap vind iedereen maar en dan zelfs onbekende in de winkel dat ze er iets over mogen zeggen. Te klein, te groot, ect ect. Irritant 😄
4 maanden geleden
Reactie op BabyBoertje24
Mijn bekkeninstabiliteit is zo ernstig dat fysio en manueel therapeut er ni ...
Och nee, dat klinkt echt heftig! Ik heb gewoon 1 slechte dag, zal niet meer klagen haha. Maar wat super rot voor je, moet je nog lang? Hang in there!! Hopelijk gaat het na de bevalling snel beter
4 maanden geleden
Reactie op bootjemaantje
Och nee, dat klinkt echt heftig! Ik heb gewoon 1 slechte dag, zal niet meer ...
Nou je mag klagen hoor hahaha, je bekken zijn op deze termijn gewoon op zn minst oncomfortabel. Maar dat station ben ik lang en breed al gepasseerd, denk al voor de 20ste week😂 Bij onze dochter was t met 41 weken nog niet eens zo erg als deze keer bij 20...
Over 2 weken zit er een ballon in, nouja hopelijk rond dit tijdstip al niet meer, maar je weet t niet 🤣
4 maanden geleden
Reactie op BabyBoertje24
Nou je mag klagen hoor hahaha, je bekken zijn op deze termijn gewoon op zn ...
Oehh spannend, en 2 weken is te overzien! Is het je tweede kindje?
4 maanden geleden
Ik sta op de badkamer m'n tanden te poetsen.. Normaal heb ik dan m'n ochtendjas aan maar die zit nog in de droger nu.. Ik zie dus nu mijn tepels in de spiegel (zie ze normaal natuurlijk van bovenaf maar nu echt vooraanzicht). Mijn God wat een units, die hebben bijna hun eigen postcode!
4 maanden geleden
Dochter (2) wordt wakker.
Ik uit bed, naar haar toe, kruip bij haar in bed om te troosten (ze was wat verdrietig en heeft een vloerbed).
"Papa knuffelen"
"Wil je papa?"
"Ja".
Meid weet je wat voor een onderneming het is om in en uit bed te komen 🤣🤣 maar prima, papa ligt er nu bij xD
4 maanden geleden
Mijn lieve vriend heeft ons bed op klossen gezet en toen besloot ons bed in elkaar te storten om 02.00 😃 ik heb nog een kleintje van 1 dus ik ben zo moe🥲
Nu maar een nieuw bed besteld die eigenlijk 21e geleverd zou worden en nu ineens de 24e.
Ik kan elk moment bevallen 🫠
Help
4 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Dochter (2) wordt wakker.
Ik uit bed, naar haar toe, kruip bij haar in be ...
Onze peuter kwam vannacht ook. Moest plassen. Potje gepakt alles… duurt het letterlijk een uur met brullen voor ze uit bed komt. Hierna bed niet meer in willen dus eindigt tussen ons in.
4 maanden geleden
Heerlijk die zwangerschapsdementie🙈 sta je bij het pakketpunt om je pakketje af te leveren.... ben je vergeten er het adres op te zetten en blijk je bij het verkeerde inleverpunt te staan🙄🙃
4 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Heerlijk die zwangerschapsdementie🙈 sta je bij het pakketpunt om je pakket ...
Ik ben laatst gereden om een pakketje in te leveren, maar zonder pakketje😎
4 maanden geleden
Reactie op Koekoeksklok
Ik ben laatst gereden om een pakketje in te leveren, maar zonder pakketje😎 ...
Hahahaha nee die had ik wel bij me🤣🤣🤣 die vrouw was niet moeilijk gelukkig en zei joh hoort erbij🙄
Daarna voor zuivel naar de winkel.... zie ik net dat ik alleen fruit mee genomen heb😅🙈 ik blijf maar thuis vandaag dit wordt hem niet meer