1409 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Hahahaha nee die had ik wel bij me🤣🤣🤣 die vrouw was niet moeilijk gelukk ...
Ja soms moet je een dag gewoon kunnen annuleren. Proberen we morgen weer opnieuw

4 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Heerlijk die zwangerschapsdementie🙈 sta je bij het pakketpunt om je pakket ...
Als persoon die bij een winkel werkt met pakketpunt, oprecht: dit soort zaken gebeuren vaker dan je denkt! Geen label, niet eens aangemeld, verkeerd punt.. wat dan ook Of mensen die pakje komen halen maar dit van een andere leverancier is Mensen die niet lezen (word er vandaag bezorgpoging thuis gedaan, lukt bezorger niet, dus krijgen ze mail: VOLGENDE werkdag gaat ie naar pakketpunt), komen ze voor pakket, wij ons gek zoeken, blijkt dat dus het geval te zijn Ja MaAr dE mAiL zEi, nee Gerda, dat zei de mail niet. Tijd voor een leesbril En zo kan ik nog wel 20 situaties beschrijven Zo, dat was ff mijn klaag momentje weer🤣

4 maanden geleden

Voorweeën, Voorweeën en nog eens Voorweeën. Inmiddels a 5 minuten maar er gebeurt verder geen fluit. Met 36+1 hoeft voor mij ook niet, maar het zou fijn zijn als de buik eens rustiger werd ☹️

4 maanden geleden

Ik heb, toen ik 26 wk zwanger was, van de verloskundige de flyer "Leven voelen" gekregen (en doorgestuurd naar m'n man). Ik voel de kleine elke dag voldoende, maar ik ben er ook eigenlijk wel dusdanig mee bezig dat het me tegelijk onzeker maakt. Je herkent natuurlijk een patroon, en als die kleine dan afwijkt van dat patroon, dan valt me dat op en dan monitor ik hem & zijn bewegingen even extra. Nou ben ik al héél m'n zwangerschap onzeker over alles, dus dat is niks nieuws, maar ik kaarte net dus bij m'n man aan dat de kleine deze week wat rustiger lijkt. Morgenavond hebben we weer een controle bij de vk (dan ben ik precies 36 wk) en wilde ik het even aankaarten. Ik maak me niet per se zorgen (want ik voel hem voldoende) maar z'n patroon verandert en ik wil even bij haar checken of dat normaal is. Dus ik zeg tegen m'n man: "Want dan heb ik hem een uur niet gevoeld, en..." En dan onderbreekt hij me door te zeggen "Een uur?? JEZUS ik denk jij hebt het over een dag of zo!" Hij is zó chill, zo zeker, zo niét onzeker, zo rustig.. Dat ik me haast een aansteller voel, terwijl ik weet dat ze echt hameren op dat 'Leven voelen' en op het leren kennen en herkennen van het patroon. Hij beseft zich gewoon soms niet dat ik 24 uur per dag, 7 dagen in de week, zwanger ben, denk ik. Omdat alles zo goed gaat maakt hij zich totáál niet druk en reageert dan dus ook op zo'n manier dat ik me ook niet druk 'mag' maken maar ja, zo haal je de onzekerheid natuurlijk niet weg kerel 😅

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ik heb, toen ik 26 wk zwanger was, van de verloskundige de flyer "Leven voe ...
Maar stiekem heeft hij wel gelijk aangezien het niet erg is als je je baby niet elk uur hoeft te voelen. Fijn om een nuchtere man naast je te hebben die je kan helpen te relativeren 💕

4 maanden geleden

Reactie op kinderwens1995

Maar stiekem heeft hij wel gelijk aangezien het niet erg is als je je baby ...
I know.. Helpt me ook echt wel rustiger te worden en inderdaad te relativeren. Maar op dat moment denk ik echt "Gast, lees gewoon die flyer!"

4 maanden geleden

De vocht in m'n enkels en voeten. Schoenen passen niet meer. Moet nu meer op bed liggen want heb geen enkels meer en hopelijk drijft het vocht zo af. Heb geen zin om nog meer op bed te moeten liggen naast wat ik al moet voor bekkeninstabiliteit.

4 maanden geleden

Reactie op Chan98

De vocht in m'n enkels en voeten. Schoenen passen niet meer. Moet nu meer o ...
Want op bed liggen helpt ook niet mee voor mijn fybromyalgie dat is juist in beweging blijven.....

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

I know.. Helpt me ook echt wel rustiger te worden en inderdaad te relativer ...
Ja lastig is dat he. Zij moeten wachten tot hij/zij er is en voor mijn gevoel kan ik het wel 'fout' doen door iets niet te signaleren. Als ik twijfel aan de beweging pak ik een snoepje of chocomel ofzo. Daarna krijg ik dan de rekening 😁

4 maanden geleden

Ik ben nu al bijna 4 weken flink aan het hoesten en het houdt maar niet op waardoor ik niet kan slapen, ik "slaap" als ik geluk heb maximaal 1.5/2 uurtjes of ik ben de hele nacht wakker, het probleem is niet het inslapen maar de prikkel die ik ineens in mijn keel krijg zodra ik net in slaap gevallen ben waardoor ik weer wakker wordt en in een enorme hoestbui terecht komt, ik ben er inmiddels wel klaar mee omdat ik zo ontzettend moe ben, zo zou kunnen slapen en het gewoon niet gaat daardoor... er lijkt ook amper tot geen verbetering in te zitten, ik gebruik alles wat ik in de zwangerschap mag hebben, maar helaas... moedeloos wordt ik ervan en over 2 weken wordt ik ook nog ingeleid

4 maanden geleden

Reactie op Chan98

Vreselijk! Ik heb nu sinds 2 nachten ook pijnlijke knokkels, in alle 10 m'n vingers. Lijkt wel of ik ze allemaal gekneusd heb 😩

4 maanden geleden

Reactie op Chan98

Ik houd ook ontzettend veel vocht vast en kreeg het advies om brandnetel thee te drinken! Schijnt heel goed te helpen dus dat ga ik vandaag ook halen

4 maanden geleden

O, en wat ook vreselijk irritant is.. Ik vulde online een afspraakformulier in voor een zwangerschapsmassage hier in de stad. De dag erop belde ze me, afspraak gemaakt voor vanavond maar ik had niet goed gekeken en heb dan al een afspraak bij de verloskundige staan. Ik heb die masseuse nog 3x gebeld, én gemaild om het te verzetten, geen reactie. Misschien verwacht ze me vanavond dus alsnog (da's dan pech, ik heb m'n best gedaan). Inmiddels heb ik morgen in een dorp verderop bij een andere praktijk een afspraak gemaakt. Want ik wil wel graag dat m'n schouders, armen en handen z.s.m. een keer goed aangepakt worden.

4 maanden geleden

Reactie op Chan98

Hier waren skechers handig. Geen veters strikken, vallen wat ruimer ook. Thuis gewoon altijd op mijn sokken.

4 maanden geleden

Irritatie aan paketbezorgers Ik verwacht de babyfoon maar letterlijk blijft meneer postbezorger maar 1 seconden staan dus me vriend haast zich naar de deur en weg is die ninja en ja hoor krijg ik bericht paket word afgeleverd op afhaal punt. Dit was met post nl En met DHL ook zo drama bestel een airco word die 3 keer zo genaamd bezorgd blijf je 3 keer thuis heledag voor dat krijg je 3 keer niet thuis bericht word het retour gestuurd. Ter wel er letterlijk 3 keer gewoon niet aan gebeld is niks ( ik woon in een flat )

4 maanden geleden

Pff ik merk dat ik wat teleurgesteld ben in mijn lichaam. Nu anderhalve week dat t zodanig rommelt dat ik gewoon iedere keer hoop heb dat t doorzet ... Maar nee mijn lichaam denk f jou en je leven... Pff terwijl ik altijd zo positief ben over hoe mijn lichaam t doet, me heel bewust ben van de dingen die in mijn lichaam gebeuren (denk aan t ontpillen, menstruatie, daarna de eerste symptomen van de zwangerschap, heel de zwangerschap ook ) En dan nu dit 🥲 misschien is de hoop iets te groot en geloof ik gewoon in sprookjes?

4 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Pff ik merk dat ik wat teleurgesteld ben in mijn lichaam. Nu anderhalve wee ...
Ik herken dit heel erg en heb mn mindset wat omgegooid omdat het anders onhoudbaar wordt voor mij, wetende dat het nog 4,5 week kan duren🙈. Misschien helpt dit ook voor jou? Gedachten die helpen: - je kindje komt wanneer het er klaar voor is - de start met je kindje is beter wanneer het ongedwongen ter wereld komt - je mag trots zijn op je lichaam want je hebt tot nu toe ongecompliceerd je kindje gegroeid - de beste plek voor je kindje is voorlopig in je baarmoeder - dit zijn de laatste dagen/weken waar je nog niet volledig in beslag genomen wordt door je kindje, nog eventjes genieten van de rust

4 maanden geleden

Reactie op kinderwens1995

Ik herken dit heel erg en heb mn mindset wat omgegooid omdat het anders onh ...
Normaal ben ik ook de nuchterheid zelve! Ik weet dat t komt wanneer t komt maar wordt gewoon gek van al die weken met dat gerommel er omheen haha Komt misschien ook wel een beetje dat ik gewoon graag mijn kleine meid in de armen wil sluiten 🫣en dus ons gezinnetje dan compleet heb haha T gevoel van dat er iets mist ofzo haha We gaan maar weer op t wachtbankje zitten 🫣 nog max 3 weken en dan is ze er sowieso 🩷

4 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Normaal ben ik ook de nuchterheid zelve! Ik weet dat t komt wanneer t komt ...
Heel herkenbaar, nog eventjes volhouden 💕

4 maanden geleden

Even lekker klagen😅 Me schoonzus belt net of ik voor de maand juli mijn schoonmoeder naar de kapper, pedicure, specsavers en het ziekenhuis wil rijden..... want ja ik zit toch thuis🤷‍♀️ Haar maar even haarfijn uitgelegd dat ik niet een taxichauffeur ben en ze prima een taxi kan gaan betalen, want ik doe het ook niet gratis😁 Nu sta ik op de blok en is de hele familie over de zeik, omdat ik te vaak nee zeg om taxi te rijden. Maar de vraag hoe gaat het met je hebben ze al de hele zwangerschap niet gesteld, want me schoonmoeder is de koningin🙃 ik ben geen werkster🤭