1409 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Linnie2024

Dat is waar! Wel lekker in m’n jurkjes lopen!!
Ik kom bijna de deur niet uit, alleen om naar het zkhs te gaan. Dus dat wordt thuis in shortama lopen en hopen dat het heel snel weer afkoelt 😂 Vreselijk, zo'n geïsoleerde nieuwbouwwoning, drijf dan elke ochtend mn bed uit. Werd na mn dutje vanmiddag ook al wakker met een waterval tussen mn tieten😂😂

4 maanden geleden

Meer die meeeeega f@€!@“&€ overprikkeld raken van alles en iedereen?! Ik zit hier te kolven, komt m’n peuter die op 1 of andere manier de afgelopen dagen ZO lomp is (heeft ze niet van een vreemd🤡), en struikelt over m’n voeten want ze moet en zou in m’n aura zitten terwijl ik kolf, valt op mij. Vervolgens de poes van mij die me deze dagen mega stalkt en continu op me wilt zitten besluit precies op dit moment ook op me te springen met die vervloekte nagels terwijl ik kolf. Nou EVEN ZO KLAAR MEE. Sorry hoor maar wil gewoon met rust gelaten worden voor 3 seconde😫 en dan m’n vriend die 300 keer een filmpje wilt laten zien en dan hoor je “kijk, kijk, kijk” Hou ooooooooop met mij. Normaal is dit echt niet een probleem en hou van knuffelen met m’n peuter en poezen. Maar A.U.B. raak me nu niet aan😫😫😫😫😫

4 maanden geleden

Reactie op MissF

Pfff ik ben behoorlijk verkouden en momenteel 36+6 dagen zwanger. Vreselijk ...
Neusspray van kruidvat eigen merk en gember thee, werkt top voor mij, loop al 4 weken met extreme hoest en vandaag pas de gember thee geprobeert en het is meteen een heel stuk beter 🤗

4 maanden geleden

Reactie op coco1109

Meer die meeeeega f@€!@“&€ overprikkeld raken van alles en iedereen?! ...
Ooit kan het echt effe allemaal teveel zijn gewoon! Dit is standaard hoe onze hond en kat erbij liggen. De ene naast m'n benen, de ander op schoot. Maar soms heb ik daar helemaal totaal geen zin in en dan blijjjffffftttt die kutkat (is ze niet, echt niet, echt een prachtig lief schattig oud beestje, echt!) terugkomen en moet ik haar echt bijna van me af gooien wil de boodschap binnen komen. Zo vreselijk irritant dat je ze niet even kunt uitleggen gewoon Nu. Even. Niet!!

4 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Printers zijn ook gewoon alleen maar gemaakt om mensen het leven zuur te ma ...
🤣🤣🤣 "Kan printer niet vinden" Ja, eh.. wat dacht je van gewoon hier? "Cyaan is op!" Ik wil zwart wit printen! "Magenta moet aangevuld worden" Doe. Gewoon. Je. Werk. Deze is oud maar nog steeds leuk, even lachen: https://youtu.be/pQGtucrJ8hM?si=pMqvWo3Vg4AMkRNm

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ooit kan het echt effe allemaal teveel zijn gewoon! Dit is standaard hoe on ...
Hahahaha nou echt dit!! Hier ook m’n beste vriendinnetje maar mijn god wat is ze dramatisch aanhankelijk op het moment dat ik het gewoon even niet kan gebruiken😂 Wat een ontzettend mooie beestjes heb je🥰

4 maanden geleden

Gewoon opeens sinds 17:30 flink last hebben van mijn onderrug en onderbuik. Komt in vlagen en is nogsteeds bezig.... kleine bedenkt even de macarena te doen in tijd.... probeer nu even te liggen zodat het afneemt.... denk me vriend grappig te zijn door elke 2 seconden te vragen hoe gaat het?!?

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ik heb, toen ik 26 wk zwanger was, van de verloskundige de flyer "Leven voe ...
Vandaag bij de controle met de vk besproken. Zij zei dat de intensiteit misschien kan afzwakken maar de frequentie zou zeker niet minder mogen worden, en als ik daaraan twijfel moet ik zeker contact opnemen zodat ze met een ctg kunnen uitsluiten dat er wat mis is. Ik weet dat het al 100x is gezegd, in dit forum en door ieders verloskundigen, maar je kunt écht beter een keer teveel dan te weinig bellen.

4 maanden geleden

Even klagen: Pfff aambeien, omg wat is dit vervelend en pijnlijk! Ben begin juli uitgerekend en hoop nu zo dat ze nog even blijft zitten tot de pijn weg gaat 🥲. En dit is ontstaan doordat ik gister op de grond met m’n dochter zat te spelen. Dat zelfs dat dus echt niet meer kan maakt me gewoon verdrietig. Vandaag huilend bij de verloskundige hierom haha, hormonen 🤷🏻‍♀️🥲

4 maanden geleden

Pff waarom nu nog verkouden worden en beetje grieperig.. 38wk 2d. Mini kan ieder moment komen of er nog weken over doen.. mindfuck. Sport zo graag, maar deze dagen bed en bank in de hoop dat ik snel opknapt. Zo'n marathon van een bevalling gaan doen met nog verkouden/grieperig zijn ook, maakt me niet bepaald enthousiast.

4 maanden geleden

Ik wil even mijn jaloezie uiten richting de meiden die al bijna bij de uitgerekende datum zijn 😂. Als ik 39 weken zie staan denk ik aaaaaaah. Ik moet nog 3 weken en het is lang en kort tegelijkertijd.

4 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ik wil even mijn jaloezie uiten richting de meiden die al bijna bij de uitg ...
Dat gevoel heb ik dus ook.... uitgerekend op 31juli.....😅 maar roep al tijden het mag eerder komen hoor

4 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Dat gevoel heb ik dus ook.... uitgerekend op 31juli.....😅 maar roep al tij ...
Ja inderdaad. Eigenlijk weet ik dat langer in de buik beter is en dat 3 weken op een leven niks is, maar toch 🙈

4 maanden geleden

Wat ik heeeeel vervelend vind, nu we dichter bij de bevalling komen, ik krijg een keizersnede, is dat iedereen er zich mee bemoeit en de datum wil weten, ik wil dat absoluut niet want dan weet ik dat ze er allemaal de volgende dag staan, ook dat wil ik niet want ik wil rust na die tijd! Dus we zeggen lekker niks !

4 maanden geleden

Reactie op NathhA

Wat ik heeeeel vervelend vind, nu we dichter bij de bevalling komen, ik kri ...
Zeg een week later dan de datum?

4 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Dat gevoel heb ik dus ook.... uitgerekend op 31juli.....😅 maar roep al tij ...
Ooooh lijkt me frustrerend voor jou aangezien je in de juli groep zit en die maand heel veel vrouwen je hier voor zullen gaan 🙈 ik word ook jaloers van vrouwen die worden ingeleid voor die 40 weken (alhoewel ik echt heel blij ben dat er voor mij geen medische redenen zijn om al te bevallen)

4 maanden geleden

Man is al de hele week later thuis van werk. Ik geef woensdag aan dat ik het prima vind, snap echt dat hij dingen zo ver mogelijk af wil ronden voor hij verlof heeft. Maar alleen even de vraag of hij op tijd aan wil geven hoe laat hij dan wel thuis is. Donderdag: later thuis. Zei eerst 5 uur en om kwart voor 5 'ohhh ik zat in overleg, helemaal de tijd vergeten'. Werd iets voor half 6. Vandaag gevraagd of hij het op tijd zou redden want ik ben dood en dood op, voel me niet lekker en we hebben nog een peuter rondlopen voor wie ik nu echt geen leuke mama ben (alleen maar bankhangen, maar heb gewoon echt geen energie). Hij zegt dat hij dat gaat regelen. Normaal is op tijd dan rond 4 uur (hij begint vroeg). Vlak voor 4 een berichtje dat het toch later wordt. 😑😑 Ik weet het, 1st world problem. Maar ik ben op. Vind zwanger + peuter thuis toch echt pittig.

4 maanden geleden

Vandaag 38+1 en een zieke kleuter thuis met hoge koorts en een peuter die wil spele. terwijl zij op de bank ligt en het liefst wil slapen. Dus constant ruzie die twee.. Zelf ook niet echt fit, ben het vandaag even helemaal beu...

4 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Man is al de hele week later thuis van werk. Ik geef woensdag aan dat ik he ...
Ja.. hier ben ik degene die vaker laat thuis is, maar nu leef ik ook naar het tijdstip toe dat mijn man thuiskomt. Als het dan later is wil ik ook huilen 😂 Verder hele normale periode dit 😎

4 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ja.. hier ben ik degene die vaker laat thuis is, maar nu leef ik ook naar h ...
Ik had het juist andersom, man is om 16.30u klaar met werken (maar begint om 7u dus mag eigenlijk vanaf 16u stoppen). Ik zorg dan normaal dat de hond uitgelaten is als hij thuis komt (17u) maar nu was 'ie ineens om 16.40 al thuis. "Is de hond nog niet meegeweest?" Nee, nu nog niet nee. En het is sowieso kutweer en ik ben al 3x natgeregend vandaag én ik kom net frisgewassen onder de douche vandaan dus nee. Die is nog niet meegeweest en zolang het buiten regent gáát ze ook niet mee. Althans niet met mij. Joe. 👍🏼